Gå til innhold

Julebrusens venner


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, denne testen ble rett og slett feil. Jeg har smakt ringnes sin julebrus og den synes jeg virkelig ikke fortjener den plassen.

 

Ringnes' røde er en virkelig god julebrus, rett og slett fordi den smaker skikkelig julebrus, og ikke noe kunstig drit som Coca Cola sin. Jeg har smakt et fåtall av de som er i pollen, så kan naturligvis ikke uttale meg om den, men Ringnes har virkelig skjønt hvordan en julebrus skal være. Hamar Lillehammer er også "god", men den smaker jo champagne. Hvorfor er det en julebrus? På grunn av navnet? Slikt blir feil for min del, og Ringnes sin hadde alt en julebrus skal ha - god smak, riktig mengde kullsyre, fin farge, pen etikett, og smaker ekstra godt når den er kald. I avisa jeg jobber i kan jeg med ærlighet si at det ikke er noe bryggeri rundt om kring som noen hadde opparbeidet noe partisk forhold til, men så godt som alle som var med i testen (omkring 20 stk.) syntes at Ringnes sin var den beste.

Lenke til kommentar

Jeg mener ikke at den smaker "jul", jeg mener at den smaker god, gammel, klassisk julebrus. Du har sikkert smakt Cola. Du vet hvordan det smaker. Hva om noen lager en helt ny, svart brus som de kaller "Rocka Cola". Du har lyst til å prøve den ut, men når du smaker den, merker du at den smaker champagne. Smaker det Cola? Nei. Kan du beskrive hvordan Cola smaker? Nei. Vet du hvordan Cola smaker, selv om du ikke kan beskrive den? Ja!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

EDIT: Cola er grønn for den får tilsatt fargestoffer.

Feil, den er svart/brun for den får tilsatt fargestoffer, men den er grønn før den får tilsatt fargestoffer.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...