Gå til innhold

Julebrusens venner


Lakus

Anbefalte innlegg

animatedjulebrus3.gifanimatedjulebrus2.gifanimatedjulebrus1.gifanimatedjulebrus4.gif

 

Kjære barn har mange navn, farger og former, men felles for dem alle er at de kun selges i juletider

(fra oktober og utover er visst juletider ifølge trenden de siste årene)

 

Uansett hvor irriterte vi blir over at butikker og kiosker strekker julen stadig nærmere mot sommeren klarer vi aldri å holde oss. Uansett hvor sterk man tror man er får viljestyrken en virkelig prøve når du bestemmer deg for at "jeg skal ikke kjøpe julebrus før jul, jeg". Uansett hvor mange flasker du tømmer bare du ha en til. Som man kan se innledende i tråden er det rikelig med former, farger og smaker å velge mellom, men de fleste av oss har valgt oss en favoritt vi holder fast ved. Hvilken er din favoritt?

 

 

Og til dere som mener at julebrus er for nerder og tilbakestående: Julebrus kan også gi kul julerus!

- Da jeg tok flasken fra munnen og kikket på den, fløt det et gråhvitt pulver i bunnen, forteller hun avisen.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For ordens skyld: Det der er ikke julebrus-kongen. Dette er julebrus-kongen.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

julebruskongen.jpg

 

Men hva i helvete er det der, Laland? Greit nok at jeg skal fremstå som tolerant ovenfor farger på et offentlig forum, men oransje er ikke en farge man har på julebrus. Knall oransje er en farge man har på brusen i billige frysebokser på stranda i syden.

 

Nei, dette er julebrusen sin det:

R_ykjing.doc

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg synes Aas Julebrus tar alt. Jeg har selve Julebruskongen med meg når jeg sier det. Men er ikke noe fan av julebrus før jul, smaker ikke godt før i juleferien.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Jeg og noen venner har pleid å ringe Julebruskongen for å høre hva han synes om enkelte bruser som vi lurer på om er verdt å gå til storinnkjøp av. Må si hans tunge er utrolig presis og har god smak, responsen hans stemmer så og si alltid med vårt personlige inntrykk.

 

Forresten, jeg pleide å drikke Coca Cola sin julebrus da jeg var liten pjokk, men har noen av dere prøvd den i nyere tid? Den er heslig! Kan ikke tro at jeg drakk de skvipet før, jeg elsker vanlig Coca Cola, men den brusen takler jeg ikke.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...