Gå til innhold

Den store Kinect-tråden


husgutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

liten side note :whistle:

 

På en av comicon kinect videoene plukket jeg opp en liten intresang sleng kommentar .... flere kinect encharted fps in the making.... :D yezz ... blir fps med pad med kinect features ... håper endelig på et fps du kan ""se"" rund hjørner i et spill bare ved å snu litt på hodet ... :D nydelig.....

 

xSAMCOx

 

kinect ready n waiting

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så at Kinect vant testen på FBI på NRK:)

 

-----------------------------------------------------------------------------------

 

Et greit tips for å spare penger på kinect hos GameStop

 

Kjøp to spill som ikke er på eskluderingslisten til GameStop. Anbefaler da og bruke biit.no, siden den gir deg riktig pris og inkl frakt. Kan sikkert også bruke play.com og andre sider hvis du foretrekker det.

Kjøp da f.eks. 2 av Splinter Celll Conviction til 150 kr pr stk. (Husk å bestille seperat for å slippe å betale toll)

Du har da brukt 300 kr på de 2 spillene.

 

Dra på GameStopp og benytt deg av "byttehandelen".

"599,90 KR Når du forhåndsbestiller og bytter inn 2 spill".

Du får da Kinect 700 kr billigere enn fullpris, og du har BARE betalt 300 kr for de spillene. Altså, spart 400 kr.

Ikke nok med det, du kan også få med et spill til for 99,90 pr stk til Kinect. Du har da spart 300 kr hvis du velger det spillet.

 

Greit å vite hvis du vil ha Kinect noen hundrelapper billigere :)

 

EDIT: Noen sier at spillene man bytter inn må være forskjellige, men Skate 3 kan også kjøpe for 150 kr.

Endret av Emils
Lenke til kommentar

PEGI merkning? Det er jo den som viser aldersgrensen på spillet?

Så vidt jeg vet er den med på så og si alle spill. Det er vel påbudt, jeg har ihvertfall aldri sett ett spill uten PEGI merkning. Så har du noen kilder på det du sier eller kan bevise det på en eller annen måte'?

 

Det er spillbransjen selv som merker spillene, og alle spill som utgis i Europa er merket etter PEGIs merkeordning. PEGI gir deg nyttig informasjon om anbefalt alder og innhold.

 

- Kilde ; http://www.barnevakten.no/article/51

Endret av Emils
Lenke til kommentar

PEGI- regelen ble fjernet like kjapt som den ble innført.

 

Edit:

Jeg husker ikke helt hvorfor. Men det kan ha vært noe med at det nå er PEGI som styrer hele aldersmerking greia (globalt?). Derfor kan man bytte inn hva som helst, så lenge det er PAL (tipper du får bytta inn de fleste NTSC for PS3 også)

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Hahha, hvorfor skal det ha noe å si om det er PEGI merka eller BBCF merka? Men hvis det har vært en regel gjelder ikke den en dag i dag.

 

Dette er hva gamestop skriver:

Vi kjøper all spill på ekskluderingslisten!

Disse kan dessverre ikke benyttes i innbytte kampanjer.

 

Forhåndsbestillingstilbudene kan kun benyttes når innbytte og kjøp er av samme plattform. Forhåndsbestillingstilbudene gjelder ikke ved innbytte av duplikater. Vi tar kun imot PAL-spill. Vi tar ikke imot PC-spill eller NTSC-spill. Listen oppdateres kontinuerlig.

 

Så NTSC spill er nok uakuelt ja, men dem tar i mot ALT av PAL-spill

Lenke til kommentar

Da er det muligens jeg som surrer med dette med PEGI, men jeg mener bestemt at GameStop ikke tok i mot noen av spillene jeg har kjøpt i utlandet (PAL-spill) når jeg har prøvd å bytte dem inn. Jeg er også veldig sikker på at de har sagt, hver gang, at de kun tar i mot spill med PEGI-markering. Kanskje jeg bare har vært uheldig med dem på andre siden av disken.

 

Edit: Her er det noe som heter BBFC. Det merket er på samtlige spill jeg har kjøpt på Play.com/i England, og GameStop vil ikke ha noen av dem. http://www.game.co.uk/ageratings/

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Da er det muligens jeg som surrer med dette med PEGI, men jeg mener bestemt at GameStop ikke tok i mot noen av spillene jeg har kjøpt i utlandet (PAL-spill) når jeg har prøvd å bytte dem inn. Jeg er også veldig sikker på at de har sagt, hver gang, at de kun tar i mot spill med PEGI-markering. Kanskje jeg bare har vært uheldig med dem på andre siden av disken.

 

Edit: Her er det noe som heter BBFC. Det merket er på samtlige spill jeg har kjøpt på Play.com/i England, og GameStop vil ikke ha noen av dem. http://www.game.co.uk/ageratings/

 

Har vært borti en som ikke ville ha dem da data systmet ikke "finner" spillet i databasen deres pga strek koden på spillet er ikke Norskt. Men dem må gå inn manuelt og finne spillet i en liste og alt er ok, men ikke altid dem bak kassa vet om dette. Slik er det når Gamestop har 40 vikarer fra undomskolen... :p

Lenke til kommentar

Det er forskjell på PEGI merking og BBFC merking. PEGI er anbefalt aldergrense, mens det er forbudt å selge spill til personer som er under grensa som BBFC merkingen gjelder. Sånn er det ihvertfall i England, tror Norge kun har PEGI merking, altså kan dem i teorien ikke nekte deg å kjøpe spillet, pga det er bare anbefalt, men er mange som ikke vet dette og derfor nekter deg.

Lenke til kommentar

Så at Kinect vant testen på FBI på NRK:)

 

-----------------------------------------------------------------------------------

 

Et greit tips for å spare penger på kinect hos GameStop

 

Kjøp to spill som ikke er på eskluderingslisten til GameStop. Anbefaler da og bruke biit.no, siden den gir deg riktig pris og inkl frakt. Kan sikkert også bruke play.com og andre sider hvis du foretrekker det.

Kjøp da f.eks. 2 av Splinter Celll Conviction til 150 kr pr stk. (Husk å bestille seperat for å slippe å betale toll)

Du har da brukt 300 kr på de 2 spillene.

 

Dra på GameStopp og benytt deg av "byttehandelen".

"599,90 KR Når du forhåndsbestiller og bytter inn 2 spill".

Du får da Kinect 700 kr billigere enn fullpris, og du har BARE betalt 300 kr for de spillene. Altså, spart 400 kr.

Ikke nok med det, du kan også få med et spill til for 99,90 pr stk til Kinect. Du har da spart 300 kr hvis du velger det spillet.

 

Greit å vite hvis du vil ha Kinect noen hundrelapper billigere :)

 

EDIT: Noen sier at spillene man bytter inn må være forskjellige, men Skate 3 kan også kjøpe for 150 kr.

Tviler på at det er for 599 bed innbytte av to spill. Når innbytte av fire spill har en pris på 499,- Sjekk igjen du.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...