Gå til innhold

Den store Kinect-tråden


husgutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Billig eller ikke er jo irrelevant. Jeg sa muligheten var der. Jeg har selv 3 wiimote og 3 dualshock og 3 360kontroller. Ja, alle kontrollene blir brukt faktisk ganske ofte. Det er noen som faktisk har venner.....

 

Så du ville anbefalt til alle som allerede har en 360 å kjøpe en wii og 3 ekstra kontrollere for 4000-5000kr fremfor kinect til tusenlappen som aldri vil trenge ekstra kontrollere, batterier eller lading?

Lenke til kommentar

Det er ikke snakk om penger. Det er snakk om spill og underholdning og individuell smak. Hvis broren din hadde fått Kinect og det ikke hadde vært noen spill til den som kommer nå eller senere som han likte og ville ha, hva er vitsen med at han eier Kinect da? Hvis Wii tilbyr han flere spill som han kan spille alene eller sammen med andre, så vil det jo helt klart være fornuftig å kjøpe Wii. Istedet for å kjøpe noe han kanskje ikke kommer til å bruke, så er det jo bedre at han får noe han faktisk bruker som gir ham mer igjen for pengene, selvom det kostet mer i utgangspunktet. At du ville kjøpt Kinect er din smak, at broren din ønsket seg Wii er hans smak og det synes jeg du skal finne deg i.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Ja, om planen er å spille med 3-4 stykker med motioncontroller. Eller Move og PS3. Selvfølgelig blir det dyrt, men det gir da hvertfall muligheten til noe som Kinect ikke gir. Jeg regner med du er litt oppegående. Tenk deg at du har familie med barn. Du trenger 5 seters bil, men kjøper en 2 seters fordi den er billigere. Hvor er logikken? Jeg begynner å lure om du snart går tomt for navn? Retorisk spørsmål, no need for answer.

 

Jeg har dessuten både Move og Kinect. Og jeg spiller foreløpig mest Kinect, men jeg klarer likevel å se en sak fra forskjellige sider, fanboyisme er elsk i denne verden merker jeg. xoxo bebeluv :)

 

Innlegget er siktet til magnar.... uhh, Larsann.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Merkelig så mye spill anmeldelsene varierer med kinect i norske medier. Vg er jo helt ute å kjører i forhold til andre ser jeg.

De gir Dance Central bare 3, et spill omtrent alle ser på som det beste hittil.

 

http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10018896

 

Har en følelse av at mange ikke har stilt inn ting riktig siden anmeldelsene spriker sånn.

 

Ja, om planen er å spille med 3-4 stykker med motioncontroller. Eller Move og PS3. Selvfølgelig blir det dyrt, men det gir da hvertfall muligheten til noe som Kinect ikke gir. Jeg regner med du er litt oppegående. Tenk deg at du har familie med barn. Du trenger 5 seters bil, men kjøper en 2 seters fordi den er billigere. Hvor er logikken? Jeg begynner å lure om du snart går tomt for navn? Retorisk spørsmål, no need for answer.

 

Jeg har dessuten både Move og Kinect. Og jeg spiller foreløpig mest Kinect, men jeg klarer likevel å se en sak fra forskjellige sider, fanboyisme er elsk i denne verden merker jeg. xoxo bebeluv :)

 

Innlegget er siktet til magnar.... uhh, Larsann.

 

Hvis man ikke skal spille 3-4 player da? Noe jeg sa han aldri kom til å gjøre.

Lenke til kommentar

Les hva jeg skrev da? Jeg bare nevnte innlegget etter deg, at det er mulig. Men nå skal det også nevnes at alt ikke handler om kontroller. Er ikke gøy å spille Kinect om det er Mario eller Zelda man har lyst på.

 

Det er nok Dance Central og Kinectimals som ligger best ann. Selv skal jeg kjøpe begge snart. Kjøpte allerede Kinect Sport i dag, helt greit spill, men hadde vært gøy om vi kunne spilt tre samtidig, men selvfølgelig hadde det blitt veldig dårlig plass om det gikk.

Lenke til kommentar

Ja, det blir jo billig. 2-3 tusen ekstra bare i kontrollere? Ikke kommer han noen gang til å spille fire heller. ..... så du har aldri spilt 4 player new mario eller smash bros brawl eller kart for den saks skyld? da har du virkelig gått glipp av noe etter min mening. har det sykt morro sammen med flere. ett par pils. pizza og wii/move/kinect. hehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Går selv å vurderer å investere i en Kinect, da jeg synes dette er den mest spennende av bevegelsesteknologien. Move blir litt vel likt Wii for min del, og Wii-en ble byttet for en PS3 rundt påsketider når man gikk lei.

Til de av dere som har en stående i stuen, hvordan synes dere helhets- og førsteinntrykket er? Vil dette kun også bli en gimmick som snart vil være glemt, og er den preget av unøyaktig avlesning?

 

Ellers kan man jo dra inn en "gla'sak" fra England: Weekly 360 sales double in UK since Kinect launch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...