Gå til innhold

Den store Kinect-tråden


husgutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2.5 meter fra tv er anbefalt til move oxo så litt plass må man ha ;)

 

samme som kinect det gitt rart larzen her ..glemte å poste det :rolleyes:

 

uansett..... children of eden :D ser fantastisk ut :o så fantastisk at jeg lasta ned rez hd igjen i går kveld,

 

for ett perfect sammenslåing av lyd og bilde til en drømme verden ahhhh herlig :D

 

xSAMCOx på live

Lenke til kommentar

2.5 meter fra tv er anbefalt til move oxo så litt plass må man ha ;)

 

samme som kinect det gitt rart larzen her ..glemte å poste det :rolleyes:

 

uansett..... children of eden :D ser fantastisk ut :o så fantastisk at jeg lasta ned rez hd igjen i går kveld,

 

for ett perfect sammenslåing av lyd og bilde til en drømme verden ahhhh herlig :D

 

xSAMCOx på live

 

 

Stemmer det samco, men forskjellen er at dem fleste spill til Kinect krever faktisk at du har ca 4 meter bakover, ca 3 meter i bredden om du vil kunne bevege deg fritt i spillene slik utvikler har ment du skal kunne spille spillet. Move krever også sin plass men ikke i nærheten så mye som dem Kinect spillene jeg har spilt. Om du skal spille 2 player så kreves det enda mer i bredden til Kinect om du ikke har lyst til å slå eller sparke en medspiller i kroppen.

 

Sier ikke at Children of Eden blir et dårlig spill, det blir sikkert veldig artig men det er et rimelig "enkelt" spill som nok vil bli artig på Kinect. Men legger vekt på enkelt her slik, det er slike spill som dette og andre rimelig "enkle" spill vi vil se til Kinect fremmover. Jeg vil bli meget overasket om dem klarer å bruke teknologien slik den er idag til mer avanserte spill. Kan ikke gå i detaljer pga NDA men den blir nok forhåpentligvis løftet om ikke så lenge nå...

 

EDIT: Jeg vil også legge til at det er en vesentlig stor forskjell på kjøpere av Kinect og Move, hvor Kinect er den gammle motion capture gaming som vi har kjent egentlig i flere år og som er begrenset av dette så vil Move kunne gi dagens spill en ny måte å kontrollere spillet på. Noe Kinect ikke er i stand til og derfor så ser jeg ikke på Kinect eller Move som sammenlignbart i det hele tatt.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Under oppstarten til Halo: Reach merket jeg betydelige forbedringer. Kan prøve under en runde flerspiller også.

 

Edit: Den virker raskere, men det kan være måten den laster på. Bildet bak selve guiden stopper ikke opp. I den nye så "fader" all tekst og informasjon inn. Hvorvidt det er noen realistisk endring fra den gamle i selve spillet har jeg ikke merket.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Tror ikke det er mulig å gå tilbake. Private Chat funker ikke, men Game Chat funker :)

Ok. Det var kjipt :S Virker som om vi ikke får lov til å sende/motta meldinger med voice heller. Eller, vi får sendt og mottatt, men verken vi eller andre får spilt av meldingene.

 

Er vel ca. én måned til alle får update?

Lenke til kommentar

Tror ikke det er mulig å gå tilbake. Private Chat funker ikke, men Game Chat funker :)

Ok. Det var kjipt :S Virker som om vi ikke får lov til å sende/motta meldinger med voice heller. Eller, vi får sendt og mottatt, men verken vi eller andre får spilt av meldingene.

 

Er vel ca. én måned til alle får update?

 

Kjipt, men det stod ganske tydelig om dette når du registrerte deg for preview-programmet på Connect ;)

 

Med ny dashboard-oppdatering kjem det òg ein ny voice-codec som skal forbetre party, private chat og voice messages. Difor er det kun dei som er med i preview som kan spele av desse. Oppdateringa blir vel gjort tilgjengeleg for alle like før Kinect blir lansert, om ein månads tid.

Lenke til kommentar

Ponchos i det "hemmelige visninga" og Skittles, da husker jeg snudde meg unna, ble bare flau og den videochatten var staged så det holder :p

Alt som skjer på E3 er "staged".

Nei de sa det var Live desverre, følg med i timen please, "everything u see here is live" sa han ene inne hos MS på konferansen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...