Gå til innhold

Piranha Bytes - Risen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også blant de som bestilte fra risen.nexway.com, og jeg har de samme problemene - nedlastingslenken virker bare ikke.

Imidlertid:

Deepsilver har en generell nettbutikk, http://deepsilveruk.nexway.com, som sannsynligvis må være koblet mot risen-siden vi har bestilt fra. Så det jeg foreløpig har gjort, er å prøve samme informasjon fra nedlastingslenken jeg fikk tilsendt, men jeg har byttet ut starten på adressen (http://risen.nexway.com) med http://deepsilveruk.nexway.com

Da kom jeg rett inn og kunne begynne å laste ned filene.

Jeg har ikke fått ned alle filene ennå, men det går raskt - det stanger i taket på 1,5MB/s-grensen min. Jeg kan evt. oppdatere med suksess eller fiasko når jeg har fått alle filene og har prøvd å installere.

Hvis du har bestilt EU-versjonen, er det mulig du må benytte deepsilvereu.nexway.com i stedet.

Tusen tusen takk, hadde nesten gitt opp hele greia

Skrevet

Lastet ned, ekstrahert, installert og aktivert. No problems!

Bra det er meldt sånn halvveis dårlig vær i helga, for jeg blir å finne foran pc-en!

Skrevet

Ahh, gire opp til Risen ikveld med nyinnkjøpt Gothic 2 Gold Edition fra Goodoldgames :)

Nice one!

Til alle dere som skal bure dere inne i helgen:

Lykke til i Risen! :D

Skrevet (endret)

Det må jo være en feil. De gir nok ikke bort et helt nytt spill.

Eller så er det et triks som får deg til å kjøpe det også belaster de deg kraftig for noe annet. ;)

Endret av Rider of Reason
Skrevet (endret)

Ja, funka for meg og. Takk Albie!!

Har også brukt Nexway tidligere uten problemer. Men dette var ikke bra; serlig når DL-linkene ikke funker, support email-adressen ikke funker, support forumene ikke funker...

Endret av Fornax
Skrevet

Det må jo være en feil. De gir nok ikke bort et helt nytt spill.

Eller så er det et triks som får deg til å kjøpe det også belaster de deg kraftig for noe annet. ;)

Uheldigvis kom det opp £34,90 eller noe sånt når jeg refresha :p

Skrevet

Noen som får til å bruke surround sound?

Ser jeg kan velge Speakers, men uansett hvor jeg trykker står den bare på to høyttalere...

Skrevet

Xbox 360 og PC sammenligningen var ikke pen. Særlig pent er det heller ikke at jeg ikke har noen gaming PC eller særlig lyst til å kjøpe det, samme hvor mye jeg vil ha selve spillet.

Risen_PC_vs_Xbox_360_8.jpgRisen_PC_vs_Xbox_360_10.jpgRisen_PC_vs_Xbox_360_4.jpgRisen_PC_vs_Xbox_360_5.jpgRisen_PC_vs_Xbox_360_6.jpgRisen_PC_vs_Xbox_360_7.jpg

Skrevet

Woho. Bare 10 timer igjen til demoen er ferdig lastet ned.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

<_<

Hvorfor laste ned bare demoen? *host host*

Gleder meg til å prøve spillet om ca. 1 dag og 4 timer. Litt skeptisk med tanke på PCen jeg sitter på, men vi får se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...