Gå til innhold

Piranha Bytes - Risen


Anbefalte innlegg

Ja det er jo litt kjipt. Får håpe det kommer en engelsk utgave også, det gjorde jo det med Gothic 3, så forhåpentligvis gjør det det med Risen også. Men hovedgrunnen til at jeg vil ha CE er nok soundtracket på disc. Tror aldri jeg har opplevd så vakker og stemningsfull musikk i et spill før som i G3.

 

Deep Silver/Piranha Bytes har oppgradert standardutgaven slik at den også kommer med lydsporet på egen disk.

 

Det er jo fantastisk! Ser veldig frem til spillet havner i postkassen nå :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/risen?q=risen

 

Er jo ikke kommet så mange andre anmeldelser enda.

 

Fra Spazio:

 

7,5 Grafica

6,5 SONORO

8,0 GIOCABILITÀ

9,0 LONGEVITÀ

8,0

 

Med mine halvgode spanskkunskaper kan jeg vel gjette meg til følgende:

 

7,5 Grafikk

6,5 Lyd

8,0 Gameplay

9,0 Varighet

 

Er ikke sikker, men tror det er det det betyr :p

 

Etter litt googling virker det som spillet stort sett får 8 og 9.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Tror dere at det kommer i butikkene på fredag? Jeg hadde egentlig forhåndsbestilt, men når har datoen blitt forflyttet til den 7. :angry: Fikk ikke en gang en forklaring.

Frister å avbestille orderen må jeg si.

 

Tenkte også litt på å kjøpe den digitale versjonen på hjemmesiden deres, men jeg liker å ha boksen. Dessuten har jeg dårlige erfaringer med å kjøpe digitalt. (*host*gamersgate*host*)

Lenke til kommentar

Tror dere at det kommer i butikkene på fredag? Jeg hadde egentlig forhåndsbestilt, men når har datoen blitt forflyttet til den 7. :angry: Fikk ikke en gang en forklaring.

Frister å avbestille orderen må jeg si.

 

Tenkte også litt på å kjøpe den digitale versjonen på hjemmesiden deres, men jeg liker å ha boksen. Dessuten har jeg dårlige erfaringer med å kjøpe digitalt. (*host*gamersgate*host*)

 

Hvis du har Game-butikken i nærheten av deg får du det garantert til fredag. Gratis å forhåndsbestille også. Han i disken sa noe om at det var utsatt men fant fort ut at det kom den 2. oktober.

Lenke til kommentar

Eg fekk òg melding om leveringsendring frå Gamezone, og rett før det sendte eg ein epost og spurte om eg kom til å få Risen til helga. Dessverre ser det ut til at forsinkelsen der er rèell. No veit eg ikkje om dette kun gjeld Gamezone, eller om det gjeld alle norske butikkar, men eg snakka med Gamestop, og dei ventar å få det inn i morgon. Om det skjer, trur eg at eg velger å avbestille frå Gamezone. Eg likar eigentleg Gamezone, og normalt ville eg ha venta ei ekstra veke, men akkurat Risen blir litt spesielt.

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Tok ingen sjanser selv og avlyste forhåndsbestillingen på Gamezone, bestilte det selv fra Megastore.no istedet og håper på at de holder tidsfristen til fredag. Håper for all del de er pålitelige!

 

Tror nok jeg stikker nedom Gamestop og prøver og forhåndsbestille istedet, det er nok helt klart det tryggeste om man vil spille til freddan'!

Endret av Onkel
Lenke til kommentar

Bra det da Nostalgic :-)

 

Men det går noen svinaktige rykter om at spiller er utsatt til 7. og\eller 10. oktober rundt om forbi nå, b.la i Sverige..

 

Time will shåw, tenker jeg.

 

Min preorder ligger der, men ekte engelsk versjon har ikke havnet på bukta enda :(

 

Det med Sverige tror jeg man har visst en stund nå så det burde ikke gå utover distribusjonen her i Norge. Spillet har også blitt utsatt i Polen, men alle andre land burde få det til riktig tid. Jeg håper i hvert fall det. Noe annet er uakseptabelt nå som Gamer har dinglet gulroten av en anmeldelse foran ansiktene våre. :cry:

Lenke til kommentar

Opprinneleg bestilte eg frå Gamezone, men sidan dei ikkje kunne levere til helga, ringte eg til ein lokal spelbutikk og sjekka når dei fekk det inn på lager. Og det var i dag, i halv to-to-tida. :D

 

Dei hadde ikkje fått spelet ut i butikken, og offisiell utgivelsesdato er vel fortsatt fredag, men eg klarte å få kjøpt det likevel...sjølv om eg først vart fortalt at det ikkje hadde komt enno. Eg har ikkje lyst til å skrive namnet på butikken åpent i forumet, i tilfelle det kan medføre problem for dei, men om nokon andre ønsker å prøve å skaffe det før fredag, kan de sende meg ein PM. :)

 

EDIT: Men sjølve framgongsmåten kan sjølvsagt brukast på ein kva som helst lokal spelbutikk.

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Eg har ein sterk mistanke om at Risen IKKJE er utsatt... :D

 

post-134-1098989383_thumb.jpg

 

Kay

 

Bra det da :D

 

Jeg har testet Risen, russiske utgaven, sånn for å sjekke hardware og win7 kompabilitet osv før release.

 

Er det bare jeg som reagerer sterkt på hvor kort viewdistance er, og hvordan de har blurret det så alt havner out of focus?

 

Det ser så kjipt ut :(

Lenke til kommentar

Si fra om spillet er så bra som ryktene tilsier da. Og du svarte ikke på om soundtracket var med i den vanlige versjonen? Personlig gidder jeg ikke avbestille hos Gamezone, venter heller til neste onsdag, har ikke hastverk jeg. Snakket nettopp med en jeg kjenner der og han sa det var noe som manglet i bstillingen deres. Derfor jeg lurer om det kunne være soundtrack cd eller noe sånnt. ;)

Lenke til kommentar

Førsteinntrykket mitt var at det ikkje var mat, og eg har derfor ikkje prøvd det heilt enno. :) Men no som eg er ferdig med middagen, kan det hende eg unnar meg ein liten sniktitt. Eigentleg hadde eg planlagt å få spelet på fredag, og då ville eg truleg ha vore ferdig med Mysteries of Westgate. No har eg litt igjen på det, so det blir neppe å starte for fullt med Risen i kveld.

 

Men som sagt, ein liten titt må eg nok ta. ;)

 

Kay

 

EDIT: Jaudå, plata med lydsporet er der. Såg ikkje spørsmålet med ein gong, du la det kanskje inn etter redigering? :)

 

 

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...