Gå til innhold

Anmeldelse: Uncharted 2: Among Thieves (PS3)


Anbefalte innlegg

En av dårligste Anmeldelsene jeg har lest.

Enig med flere her, sånt fjas blir man bare i dårlig humør av å lese!

 

Okey... Eller så kan du bare kjøpe spillet, kose deg med det og gjøre deg opp din egen mening? Hvorfor blir du i dårlig humør av en spillanmeldelse du tydeligvis ikke er helt enig i?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes karakteren var overraskene lav.

Ble faktisk i dårlig humør av å lese dette, tviler på jeg blir like nedfor av spillet som anmelderen men vi får se...

Ouch, Deja vu fra tiden Killzone 2 ble anmeldt. Merkelig dette her.

Synes Gamer har alltid vært negative til PS3 så ikke overrasket akkurat:p Stoler mer på seriøse spillsider som Eurogamer (som faktisk gav spillet 10/10), Gametrailers og IGN;)

god god god,alle har blitt faen meg 360 fanboys?. Gamer.no er dø for meg....

En av dårligste Anmeldelsene jeg har lest.

Enig med flere her, sånt fjas blir man bare i dårlig humør av å lese!

 

Kom igjen da, folkens. Skal dere være såpass surmaga får dere hvertfall argumentere for dere. Dere er mindre konstruktive enn Vidkun Quisling i regjeringslokalene noen dystre på på 1940-tallet. Er èn ting å være uenig i og med anmeldelser, men begrunn i det minste påstandenene deres.

Lenke til kommentar

Man skulle tro det var mest aktuelt å kommentere tekstens kvalitet fremfor karakteren på dette tidspunktet, med tanke på at det sannsynligvis er ytterst få her som har spilt spillet _slik det skal spilles_. Deres erfaringer fra en flerspiller-beta har ingen relevanse, det er en pinlig liten brøkdel av spillet. Utgiverne av AAA-spill per dags dato bruker gjerne mer penger på PR og markedsføring enn utviklingen av selve spillet, og enkelte av reaksjonene her beviser vel akkurat hvorfor det har blitt sånn.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Ble overrasket når jeg så karakteren, men tektsten la ikke opp til annet. 7/10 er en god karakter, men helt ærlig, utifra andre sider, ventet jeg ikke mindre enn 8/10. 9/10 så jeg på som sannsynlig i forkant av anmeldelsen.

 

Godt skrevet og begrunnet anmeldelse, selv om jeg (uten erfaring med annet enn MP betaen) er uenig når det gjelder konklusjonen. Som andre har sagt, though, er personlige preferanser det som skal dømme et spill - ikke hype eller trenden når det gjelder karakterer.

 

Edit:

Nok en patetisk dårlig fanboy anmeldelse fra Gamer.no. Hvor mange ganger trenger dere å bevise at dere er talentløse fanboys?

Gamer.no har noen av de beste anmelderene dette landet kan by på, og Øystein er absolutt en av de beste. Hans anmeldelser er godt skrevet og varierte i sitt språk, og han bruker hele skalaen flittig. 7/10 er godt! 8, 9 og 10 er beregnet på veldig gode spill som treffer anmelderen godt.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Lurer på om ikke "Den sjette sans" og lignende programmer kunne plukket opp mange dyktige personer her. Snakker da selvfølgelig om både personene som sier de vet hva anmelderen tenker, føler og ånder for, og de som sier at de vet at spillet fortjener mer. Det må være så deilig å vite slikt. Nesten litt rart at dere ikke lager deres eget nettsted for alt dere vet. Oh, wait...

 

For jeg regner da med at det er det dere er når dere ikke har spilt spillet selv?

Lenke til kommentar

 

 

Edit:

Nok en patetisk dårlig fanboy anmeldelse fra Gamer.no. Hvor mange ganger trenger dere å bevise at dere er talentløse fanboys?

Gamer.no har noen av de beste anmelderene dette landet kan by på, og Øystein er absolutt en av de beste. Hans anmeldelser er godt skrevet og varierte i sitt språk, og han bruker hele skalaen flittig. 7/10 er godt! 8, 9 og 10 er beregnet på veldig gode spill som treffer anmelderen godt.

 

Gode til å skrive betyr ikke at de har peiling på spill, det er to helt forskjellige ting. De er flinke til å skrive og skjuler dermed sine anti-sony tendenser. Det er langt i fra en god spill-anmeldelse, godt språk ja, kanskje ha skal skrive en bok i steden, spill har han bevist at han ikke har peiling på.

Lenke til kommentar

Virker som at spillet lider av oppfølger-syndromet, som så mange filmer og spill før det. Det skjedde med Star Wars, det skjedde med Ringenes Herre filmene og det skjedde med Matrix.

 

Nå var jo Empire strikes back enda bedre enn Star Wars, og det samme kan man si om Return of the Jedi. Og jeg vet om mange flere oppfølgere som er like bra og enda bedre enn første filmen. Kan være enig når det gjelder Matrix filmene.

Lenke til kommentar
Nok en patetisk dårlig fanboy anmeldelse fra Gamer.no. Hvor mange ganger trenger dere å bevise at dere er talentløse fanboys?

 

Enig.. er snart på tide at playstation eiere og fans kan få sitt eget nettsted, eller i det minste et som er nøytralt. Så kan xboxgamer.no fortsette sin lille ps3 hatparade i fred, mens vi slipper å ta del i det.

Lenke til kommentar

Selv en person med null utsikter vil (eller burde iallefall) skjønne det at man ikke skal basere sin egen mening om et spill på èn enkelt anmelders mening om spillet. Uansett hvor godt skrevet og hvor gjennomført og innholdsrik en anmeldelse er skal man alltid lese andre også. Man baserer ikke et bilkjøp på èn enkelt person sin anbefaling, og det samme gjelder alt annet her i verden.

 

Om en anmelder er nødt til å tilpasse seg hva publikum som en enhet forventer av et spill eller synes om det forsvinner jo enda mer av poenget med anmeldelser. Da vil man aldri få se hva forskjellige personer liker og misliker og man vil aldri få et greit bilde på hva man faktisk ser på. Du skal ikke bruke en anmeldelse som en fasit, men som et oppslagsverk.

Lenke til kommentar

Ble faktisk i dårlig humør av å lese dette, tviler på jeg blir like nedfor av spillet som anmelderen men vi får se...

Jeg sa vel ikke så mye mer her en at jeg ble skuffet, hadde trodd det skulle bli et bedre spill/anmeldelse, men at jeg tror at jeg kommer til å like spillet bedre selv (da ut fra tidligere erfaring med slike spill som jeg liker godt).

 

Og som jeg siden sier så synes jeg disse tallkarakterene bare skaper en masse krangling, og hver gang de kritiseres så forsvares det selvsagt med at anmelderen er subjektiv (selvfølgelig sant men...), dermed mister jo tallkarakteren sin betydning uansett. Hvorfor ikke heller ha en liten liste over gode og dårlige ting eller noe i slutten i tillegg til konklusjonen samt en kjøpsanbefaling om man liker de-og-de spillene. Dette er uttenkt på 2 sekund så er sikkert masse en kan rette på, men synes dagens system er skutt for baugen.

 

@ShampooMacTavish: Takk for den, overså den siste notisen.

Lenke til kommentar

Har du først nådd toppen, er det som regel berre ein veg å gå.

 

Les hele saken

 

 

Nok en patetisk dårlig fanboy anmeldelse fra Gamer.no. Hvor mange ganger trenger dere å bevise at dere er talentløse fanboys?

Du laga en profil i dag... så du har lest mange fanboy-anmeldelser her uten å ha giddet å lage en profil da eller?

 

Hvorfor ikke?:) Jeg lagte account på NESC flere måneder etter at jeg hadde begynt å lese nyhetene. Men mest sannsynligvis vil jeg kanskje tro at det er en fakeacc? (haha!)

Lenke til kommentar

Er det ingen som gidder å si noe om mitt inlegg!?

Mener dere at jeg har rett da? Nei? SÅ KRITISER MEG DA!

Posten ligger på side 3 ganske høyt oppe.

 

Jeg sier ingenting om at de er fanboys, og jeg klager på teksten og anmelderen, ikke karakteren. Eller vent, jeg klager på karakteren fordi den er FOR HØY i forhold til teksten som bare er en lang tale for å forsvare karakteren. 7/10 er en GOD karakter, men det sier ikke anmeldelsen sier noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...