Gå til innhold

Rocktober starter tidlig (X360)


Anbefalte innlegg

Det virker som at demoen på 360 kommer ut 1 oktober i Europa.

Jeg vet ikke om dette gjelder på PS3.

 

Hvis dette stemmer kommer jeg til å avbestille mitt eksemplar, det samme gjør vennene mine.

Dette er ikke måten man skal behandle kunder på.

 

Har du forhåndsbestilt til X360 har du hatt tilgang til demo i 3 dager alt.

 

Pokker jeg gleder meg til å prøve, selv om den er forholdsvis kort. Giantbomb.com har en gjennomgang ute på siden sin!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da avbestiller jeg det, så får jeg laste ned spillet fra nettet. Double Fine får ikke pengene mine.

off da ser at du har gledet deg voldsomt til dette vett hvordan denne skuffelsen er. Husker enda når eg Forhåndsbestillte Age Of Conan fra elkjøp og skulle liksom få det på relase å greier, fikk det 2 uker etter relase pga noe problemer med levering fra et lager i svergie.

Lenke til kommentar
Men hvis det er EA som har bestemt dette synes jeg ikke det er riktig at DF må ta støyten, da burde vel heller folk vise avsky mot EA i stedet for å starte med å boikotte DF.

 

Hva som er rettferdig i saken er irrelevant, siden markedet ikke fungerer sånn.

Det var DF som valgte EA, derfor er det i bunnen deres skyld.

 

Jeg synes dette er dårlig gjort, spesielt imot vi som alltid har støttet prosjektene til Schafer ved å betale for spillene hans.

Lenke til kommentar

Nå synes jeg du er litt kort-tenkt, EA kom med et tilbud DF ikke kunne motstå fordi BL er "vinn eller forsvinn" for DF som studio, jeg tror ikke akkurat du hadde takket nei takk heller hadde du vært i deres sko.

Skulle de tatt sjansen på at ingen andre ville kjøpe opp spillet på en tid der spillet ikke en gang hadde sluppet gameplay trailers og rukket å bygge seg opp et skikkelig navn?

EA utgir 20% av spillene i dagens konsoll-miljø, å få den professjonelle hjelpen og imøtekommelsen som DF fikk fra EA (EA sa de ikke skulle ha noe med spillet å gjøre, men at DF skulle fortsatt få ha frie tøyler) må ha vært helt vidunderlig for fritenkerne ved DF.

 

EA får stå for det de gjør, og DF for hva de gjør, ikke omvendt, så får vi slakte den grisen som faktisk spiste kaka (hvem det nå enn er).

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Jeg skjønner at DF kanskje sliter med økonomien, og jeg kan skjønne at de valgte EA.

Men det endrer ikke det faktum at jeg ikke sitter å spiller demoen nå, og det er alt jeg bryr meg om. Det finnes mange konkurrenter til DF og EA, og da velger jeg kanskje dem isteden.

 

Jeg er en vanskelig kunde, men de som får ha meg nyter det godt.

 

Men jeg skal jo såklart se an saken, kanskje det kommer en melding fra offisielt hold.

Lenke til kommentar

I bunnen ja, men hvis du ser det fra min side, altså kunden sin side. Som ikke har fått hva jeg har blitt lovt, så ser det ut til at det er en gjeng aper som styrer hele EA.

 

Hverken Gamestop, som skulle gi meg ekslusiv kode, EA som skulle gi ut demo har holdt hva de har sagt.

Hvis dette hadde vært Elkjøp eller Brandstad, da hadde du sikkert klart å sett det fra et annet perspektiv.

 

Jeg jobber selv i en bransje hvor man blir sett på som en idiot og hengt ut hvis dette skjer.

Jeg har kanskje et annet syn av den grunn.

Lenke til kommentar
Nei, jeg forhåndsbestilte på Gamestop, men de idiotene der hadde ikke hørt om noen ekslusiv demo.

 

 

Da avbestiller jeg det, så får jeg laste ned spillet fra nettet. Double Fine får ikke pengene mine.

 

Så du liker ikke utvikler fordi utsalgsstedet du har valgt har bommet på hva utgiver har sagt?

 

Det må være hardt å være deg.

 

Finnes det en demo til dette på pc? Trodde spillet var konsollekslusivt jeg. Da må jeg ut å lete nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...