Gå til innhold

Champions Online


Anbefalte innlegg

Du kan jo legge opp kontrollsystemet slik du selv vil ha det, og ta utgangspunkt i et eller annet kjent kontrollskjema. FPS-skjemaet vil jeg tro burde fungere greit om man ikke er vant med MMO-er. Selv valgte jeg MMO-skjemaet med en del forandringer (strafing med A og D i stedet for Q og E - sistnevnte er gode å ha som hotkeys, og å snu seg på stedet kan man gjøre med musen), siden det minner mest om WoW, AoC, LoTRO, osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, da har jeg en god nyhet for noen her. For de som har Lifetime Sub på CO(jeg er en av de), de har fått 3 buddy keys til å dele ut til venner og bekjente. Så, min ide er å først sjekke om noen av kompisene mine vil ha en, og de som blir igjen gir jeg ut til enten en eller flere heldige personer her som gjerne vil ha en. Og jeg er sikkert ikke den eneste her på forumet som har Lifetime sub ;)

 

Og kan nevne at content patchen Bloodmoon kommer 27 oktober. Så det er bare å glede seg :)

Lenke til kommentar

post-184-1099017947_thumb.jpg

 

Denne skjermen er det jeg ender opp med. Har oppdatert driverne til grafikkortet etter tips fra Zealuu, men det hjalp desverre ikke.

 

Nå kræsjer spillet på slutten av Atari-lasteskjermen. Faller tilbake til skrivebordet og får beskjed om at Crypticlauncheren har kvelda.

 

Her er forøvrig siden til helten min. Som desverre ser ut til å være dømt til et liv i level 2.

 

Avinstallerte og installerte på nytt. Da starter spillet, men når jeg kommer inn i menyen får jeg beskjeden "Version mismatch" og da er jeg like langt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Nok en dag uten å finne noe sted å kjøpe champions online =/ så da er tiden inne for å spørre spørsmål på det internasjonale vev!

Hvis jeg skulle (mot alle odds) få tak i en Champions Online konto er det da mulig å laste ned klienten fra internett, og hvis ja, hvor stor er filen? :D takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Nok en dag uten å finne noe sted å kjøpe champions online =/ så da er tiden inne for å spørre spørsmål på det internasjonale vev!

Hvis jeg skulle (mot alle odds) få tak i en Champions Online konto er det da mulig å laste ned klienten fra internett, og hvis ja, hvor stor er filen? :D takk på forhånd.

Steam og D2D (er ikke sikker på sistnevnte) og champions-online.com har det, da kan du laste ned spillet ja. Så lenge du har konto kan du laste det ned fra www.champions-online.com. Det er på rundt 3.6 GB.

 

Edit: Hvordan får jeg sett på karakterene mine? Sånn at jeg ser hele kroppen, ikke bare overkroppen.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Nok en dag uten å finne noe sted å kjøpe champions online =/ så da er tiden inne for å spørre spørsmål på det internasjonale vev!

Hvis jeg skulle (mot alle odds) få tak i en Champions Online konto er det da mulig å laste ned klienten fra internett, og hvis ja, hvor stor er filen? :D takk på forhånd.

Steam og D2D (er ikke sikker på sistnevnte) og champions-online.com har det, da kan du laste ned spillet ja. Så lenge du har konto kan du laste det ned fra www.champions-online.com. Det er på rundt 3.6 GB.

 

Edit: Hvordan får jeg sett på karakterene mine? Sånn at jeg ser hele kroppen, ikke bare overkroppen.

 

Takk, eneste downside er at jeg ikke har noe kort å kjøpe kontoer online på >.< pengene er ikke noe problem, problemet er å finne et sted å kjøpe det (utenom internett). Alt jeg finner i butikken nå er Aion og Wow. =/

Lenke til kommentar

Har omsider fått fikset spillet mitt og har kommet meg til level 4 nå!

 

En ting som bestandig slår meg etter litt spilling er at jeg ikke aner hva jeg driver med. Vet knapt hva de forskjellige forkortelsene betyr, og enda mindre hva de faktisk gjør. Har lastet ned manualen nå så får lese i den 3 - 4 ganger.

Aner for eksempel ikke hva munitionsklassen trenger på fordelssiden.

 

 

Her er helten min i all sin øyenbrynløse prakt! (Et noe merkelig format på bildet desvrre!)

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Wow så herlig dette spillet var etterhvert! Spilte med opp til lvl 8 Ice og lvl 7 Gadgeteering. Koste meg sinnsykt, spesielt da AltF4 var med, men det ble litt for mye kluss med afk og sånt. Gleder meg til jeg får det hjemme! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Bruker-127711

Har endelig fått begynt å spillt det ordentlig nå. Har fått spilt meg opp til lvl 14 med ei Force dame, hvis noen fortsatt spiller så heter jeg Joeken@Clawfury :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...