Gå til innhold

Champions Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wow, han var awesome. Hvor lang tid har dere brukt i character creator? Er litt redd for at jeg aldri vil komme igang i spillet, bare holde på der.

 

Takker ! Brukte ca en time jeg også,pluss at jeg flikka litt på han når jeg kom ut av startersona.Ved en NPC kan man egentlig forandre på alt en gang til , det koster litt cash men.

Lenke til kommentar
Har tenkt å lage en ny karakter snart, er ikke helt happy med den jeg har nå, ei heller superkreftene.

 

Dette har jeg lest fler steder også, folk som angrer som pokker på hvilke evner de har valgt, og sliter med å bytte på grunn av prisen.

Hva de mener med "prisen" er jeg usikker på, men tror det er ingame cash de mangler?

 

Wow, han var awesome. Hvor lang tid har dere brukt i character creator? Er litt redd for at jeg aldri vil komme igang i spillet, bare holde på der.

 

Samme her. Jeg lefler med tanken på en hissig blanding av Batman og Optimus Prime :lol:

Med tanke på hvor lenge jeg styra i f.eks. Saints Row 2 med alt fra neseben til ganglag så regner jeg med at jeg kommer til å "slite" litt i CO også.

 

Satser på å vinne konkurransen jeg!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Har tenkt å lage en ny karakter snart, er ikke helt happy med den jeg har nå, ei heller superkreftene.

 

Dette har jeg lest fler steder også, folk som angrer som pokker på hvilke evner de har valgt, og sliter med å bytte på grunn av prisen.

Hva de mener med "prisen" er jeg usikker på, men tror det er ingame cash de mangler?

Det er ingame ja, tror det er 50 gold eller noe for å ta vekk alt. Men jeg har lest at de jobber med det, og grunnen til at det er så dyrt er at de ikke hadde en anelse om hvor fort man skulle få penger ingame.

 

Wow, han var awesome. Hvor lang tid har dere brukt i character creator? Er litt redd for at jeg aldri vil komme igang i spillet, bare holde på der.

 

Samme her. Jeg lefler med tanken på en hissig blanding av Batman og Optimus Prime :lol:

Med tanke på hvor lenge jeg styra i f.eks. Saints Row 2 med alt fra neseben til ganglag så regner jeg med at jeg kommer til å "slite" litt i CO også.

The Riddler har jeg veldig lyst på, har forelsket meg helt i han etter Batman: Forever eller hvilken av Burton filmene han er i. Kommer nok til å printe ut et ti-talls sider med superhelter som kommer til å lages og ^_^

 

Edit: Får vel spørre her og, noen som vet sånn ca hvor mye båndbredde det bruker? Altså kb/s opplegg.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Åssen går det med folk? Noen som har kommet seg til 40 enda? ;)

 

Lekt meg med character creator for det meste. Er L20 på Power Armor'n min.

 

Ellers så trur jeg nok, at jeg venter med å spille Champions mer seriøst. Virker som om de nerfer noe her, server nede der, trixer med noe der etc. Derfor kanskje best å vente noen måneder, til eventuelle powers er balansert (eller mindre ubalansert ;) ) og de har lagt til mer content.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har hatt konto i en halv uke nå, men fortsatt ikke fått spilt noe. Får ikke lastet ned på dette nettverket her, og disken hjalp ikke shit. Kjenner at det begynner å tære veldig på tålmodigheten min nå.. :(

Lenke til kommentar

Hva skjer med helten om man velger å la være å betale videre for å spille?

 

Mister man kontoen sin eller har man mulighet til å fornye medlemsskapet når som helst?

 

Dr. Atsjonas ga meg nettopp en aktivisjonsnøkkel til spillet - han er helten min ^_^

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...