Gå til innhold

Champions Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg nådd level 2 og for en som aldri har prøvd MMO før frister det å aldri spille MMO noe mer heller.

 

Men jeg skal jaggu meg klare å spille dette nok til å kunne lage meg en skikkelig bedømmelse av det.

hvis du ikke liker det kan du alltids donere en konto til en stakkars mmo-løs inneligger. :3

Lenke til kommentar

Om jeg går så langt som å faktisk kjøpe spillet er den skillen som ser mest fristende ut for øyeblikket Telekinetic (om det skrives sånn).

Bare lurte på om det er noen som har/har hatt denne skillen og er lysten på litt feedback, er den for eksempel god i kombinasjon med andre skill?

Takker og bukker for svar! :)

Lenke til kommentar

Nå er vel ikke akkurat level 2 noe å rope hurra for tongue.gif Du burde i alle fall vente til level 15-20 før du bedømmer spillet.

 

Tenker mer på genrell følelse av å spille MMO, ikke hva helten min kan og ikke kan. Et nedlesset HUD med info jeg ikke aner hva betyr, veldig uvant kontroller som i tillegg virker å være ulogisk og tekstbokser så små at jeg velger å drite i hva som står i dem frister ikke til å holde på i dag ut og dag inn.

 

På level 2 er du vel ikke ferdig med tutorial-biten engang.

 

Nei, og derfor satser jeg på å spile litt til. Men det spørs hvor lenge jeg holder på.

 

Da har jeg nådd level 2 og for en som aldri har prøvd MMO før frister det å aldri spille MMO noe mer heller.

 

Men jeg skal jaggu meg klare å spille dette nok til å kunne lage meg en skikkelig bedømmelse av det.

hvis du ikke liker det kan du alltids donere en konto til en stakkars mmo-løs inneligger. :3

 

Jeg har fått det av Dr. Atsjonas og skulle jeg slutte går det tilbake til Dr. Atsjonas :)

 

Munitionsfyren var forøvrig litt tøff, desverre var noe av det første jeg gjorde i spillet å finne en bug i char.creatoren så helten min får desverre ikke ha øyenbryn. Men med slike pistoler, hvem bryr seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...