Gå til innhold

Diskusjonstråd rundt "Gran Turismo 5"


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Se hva jeg fant på Internett ved å klikke her, hehe

 

Den tar jeg med en enorm klype salt. For det første har de sagt at det kommer ut kort tid etter GT PSP. Ikke kjenner jeg til den siden der heller. Og av logiske årsaker, tror noen virkelig at Sony ikke vil pushe dette spillet mer med kun "18 dager" igjen til release? Jeg vil anta at vi vet releasedatoen minst en måned før den kommer ut og at den datoen får vi vite under TGS. Men du verden, vis dette stemmer roper jeg hurra!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etterhvert vil du merke at folk tar deg mindre seriøst når du er nedlatende. Jeg har kjørt bil i 11 år og kjørt biler fra Porsche 911 til Lotus Elise på baner som Arctic Circle Raceway, men ingen diesel-BMWer på bane ;)

 

Nå er ikke GT5 noen hardcore simulator men det fortsatt tåpelig å kunne bruke de andre bilene som autovern i svingene. Også kjipt når Forza 3 kommer om en måned og har både Porsche og skade på samtlige biler.

Endret av Alpha
Lenke til kommentar
Etterhvert vil du merke at folk tar deg mindre seriøst når du er nedlatende. Jeg har kjørt bil i 11 år og kjørt biler fra Porsche 911 til Lotus Elise på baner som Arctic Circle Raceway, men ingen diesel-BMWer på bane ;)

 

Nå er ikke GT5 noen hardcore simulator men det fortsatt tåpelig å kunne bruke de andre bilene som autovern i svingene. Også kjipt når Forza 3 kommer om en måned og har både Porsche og skade på samtlige biler.

 

det var det jeg tenkte på, så mulig du misforsto den lille kommentaren min.

Jeg er veldig negativ til Gt5, så var det sagt. (pga manglende realisme og skademodell)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...