Gå til innhold

Diskusjonstråd rundt "Gran Turismo 5"


Anbefalte innlegg

granturismo5.jpg

Generell Informasjon:

 

Format:

PS3

Sjanger:

Bil simulator

Modes:

Single-player, multiplayer, online multiplayer (16-player, fra wikipedia)

Utvikler:

Polyphony Digital

Utgiver:

Sony Computer Entertainment

Utgis:

2009/2010

Demo:

GT: Prologue kan kalles demo, men koster penger, rundt 300 kr.

 

Nyheter:

Preview av GT5 kommer i neste måneds OPM magasin:

http://goonlinegames.net/2009/06/08/gran-t...-uk-next-month/

 

Nye detaljer om GT5 (skademodell og ordentlig bildeler):

http://translate.google.com/translate?js=n...te0=&swap=1

 

http://www.guerillaplay.com/blog/?p=2365

 

Detaljer om GT5's kommende Home space:

http://www.guerillaplay.com/blog/?p=2369

 

 

Trailere/Videoklipp:

E3 2009 trailer: http://www.youtube.com/watch?v=l2uQ2ayvvWY

E3 2007 trailer:

 

Skal få prøvd og lagd første siden litt bedre men har mye styr med skolen frem til Onsdag... Kom gjerne med ris/ros :)

 

Bilde i toppen er laget av Kuff1 er på forumet.

Endret av MooseOnTheRun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott tråd dette her ;)

Jeg selv ser frem til å ha Gran Turismo 5 i min hule hånd å bruke Logitech G25 til det fulleste i likheter noen andre maskiner ikke lar meg bruke mitt ratt :)

 

Sjekk den grafikken på den bilen!!!

Og en annen ting er at Eurogamer sa at selve bilmodellene er near fotorealistiske i GT5P, og det synes nesten jeg og!!!

 

Kommer vel mer info iløpet av året håper jeg på om Gran Turismo 5

Men hvorfor viste Sony på E3 den traileren av GT5 og hadde WRC og Nascar i samme traileren, kan det bety at Gran Turismo 5 vil ha en rallydel og Nascar del? Det hadde vært helt konge!!!

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Men hvorfor viste Sony på E3 den traileren av GT5 og hadde WRC og Nascar i samme traileren, kan det bety at Gran Turismo 5 vil ha en rallydel og Nascar del, da blir det ultimate bilspillet mener jeg!!!

Med tanke på at spillet skulle være en av de titlene som skulle selge Playstation konsoller da Playstation 3 kom på markedet må jeg si at jeg håper det. Ellers kan jeg faktisk begynne å lure på hva de har drevet med.

Lenke til kommentar

Hvis det stemmer det som står om anng innkjøp av deler til bilen som f.eks ny motor og eksosanlegg over ei nettside med ekte priser tatt fra real life, så kan dette bli kjempemorro. Og at man kan bytte inn en Audi motor i en Ferrari og omvendt... sykt om de får det til...

Lenke til kommentar

Er veldig spent på hvordan grafikken blir i det spillet her, tror dem pusher veldig på at det her skal se utrolig bra ut. Jeg eier ikke et eneste bil spill men alle vet at Gran Turisimo er det ultimate innen bilspill siden PS1 var kongen på haugen...så dette blir kjøp uansett nesten.

 

Synes det en har sett av bilder så langt virker meget bra og faktisk bedre en Forza3....om noen har sett E3 traileren så ser jo det omtrent helt ekte ut...

 

Kommer til å selge noe helt sykt det spillet her nå det kommer...så si alle PS3 eiere kommer til å skaffe det uten tvil.

Lenke til kommentar

Ser ut som endel tror pga E3 traileren at GT5 vil ha med Nascar og WRC....det er nok ikke saken. Hvorfor det ble vist vet jeg ikke men kan aldri tro at en får 3 bilspill i et spill....det høres bare galt ut. Ikke slik en tjener penger og det vet Polyphony Digital godt.

 

Men ingenting hadde vært bedre om jeg tar feil :D

Lenke til kommentar

Jeg vill nok tro vi får en WRC og Nascar del i spillet ja. Tidligere GT spill har jo allerede hatt med litt rally. Skademodellering er noe som for meg ikke er så viktig, hvertfall ikke i dette spillet. Men om det blir like god som Grid/Burnout så sier jeg ikke nei, takk.

Lenke til kommentar

Selv om Nascar for meg er like interessant som å observere Iberiasneglens parringsrituale, hadde det vært helt rått om de fikk til en ordentlig rallymodus i tillegg. Nå har jeg aldri vært en blodfan av GT-serien, men etter å ha lest meg opp litt, fikk jeg faktisk genuin tro på at GT5 kan hamle opp med Forza 3. Ser ikke bort ifra at det kan bli en systemselger, både for meg selv og en god del andre.

Lenke til kommentar
etter å ha lest meg opp litt, fikk jeg faktisk genuin tro på at GT5 kan hamle opp med Forza 3. Ser ikke bort ifra at det kan bli en systemselger, både for meg selv og en god del andre.

Det der må da være tidenes underdrivelse.

GT5 VIL hamle opp med Forza 3 lett, og GT5 BLIR en systemselger. Det er 2 ting som faktisk er helt sikre.

Lenke til kommentar
Mye mulig, men synes det er litt vel bastant å konkludere med det før man har sett så særlig mye gameplay footage. Lair skulle jo lett bli en systemselger det også, uten sammenlikning forøvrig.

Som du sier selv, så er det uten sammenlikning.

GT5 har jo en stor demo i GT5 Prologue. Blir samme gameplay, men vi får mer av alt i fullversjonen

Lenke til kommentar

Gleder meg enormt til spillet, håper dem kan gi ut spillet snart, har ventet på det siden jeg kjøpte meg Playstation. Har stor tro på at dem kommer til å lage det beste bilspillet noensinne.

 

Bra at dem legger til:

 

* Nascar, WRC lisenser, håper på F1 også.

* Skade og vær er med i spillet.

* Muligheten til å tweke bilene (sette Ferrari motor i en Audi)

 

Grafikken ser også helt enorm ut, håper iallefall at vi ikke må vente mer enn i et år.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...