Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt ser glimrende ut med dette spillet og jeg håper at det blir like fantastisk som det ser ut. Men jeg skal være mer tålmodig enn de fleste her inne før jeg går mann av huset.

 

Jeg husker fortsatt at Hellgate: London lovte ca. det samme som Borderlands gjør nå: dvs. en god blanding av FPS, MMORPG og Diablo-aktig gameplay. Men spillet viste seg å være en nedtur av utrolige dimensjoner selv om det var ex-Diablo utviklere som stod ansvarlig for produktet. Utvikleren har gått konk og alle servers er stengt. So much for the hype...

 

Konklusjon: vent og se.

Lenke til kommentar
Samme her. Har faktisk aldri spilt et spill med cel-shading :s

 

You sir, have lost out on something. XIII og killer7 for å nevne 2.

 

Khogn, giantbomb.com sammenligner også med Hellgate: London men de forteller at de ser Borderlands som mer fullendt enn tidligere nevnte spill.

Lenke til kommentar

Just doing my job ^_^

 

Samme her. Jeg tillater meg å tvile på om enspilleren egentlig er noe særlig, men om det er samme historien som flerspilleren, noe det jo tydeligvis er når jeg tenker meg om, så kan den jo være bra.

Har adlri spilt coop før faktisk, bare sånn smått i Gears of War og Army of Two.

 

Men får prøve det nå, så da blir det nok kjøp til pc'en! Må bare se hvordan det er først, altså.

 

Ja, jeg elsker XIII selv - historien og den utpregede grafiske stilen er helt herlig, og jeg får nesten lyst til å kjøpe tv-serien.

Lenke til kommentar

Du glemmer gjerne at det er det - det vil si, du godtar det greit fordi du ikke tenker over det. Alt er jo slik i den verdenen, og da går det greit.

 

Et annet eksempel er Prince of Persia til X360. Også nydelig grafisk cel-shading.

 

Kraften til denne stilen ligger i fargebruken - man kan bruke sterke og mange farger uten at det gjør så mye, til motsetning av "vanlig" grafikk hvor man gjerne må være litt forsiktig for at man ikke skal svi øya av seg eller i hvert fall bli litt småkvalm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...