Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Har fulgt med spillet lenge nå, og etter de byttet over til cel-shading har jeg blitt mer spent.

Post-apokalyptiske spill er det beste jeg vet om, stemningen kan ikke sammenlignes med noe annet.

Det er ikke cel-shading, det er "concept-art" grafikk. Det er mye mer detaljert og ser mye vakrere ut enn cel-shading.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper etterhvert når spillet kommer ut så kan man vise fram de råeste våpnene man finner i løpet av en ukes tid. Men da skal denne tråden her styres med jernhånd :rolleyes:

 

 

Seriøst, jeg kødder ikke

 

Endret av Erik
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Post-apokalyptiske spill er det beste jeg vet om, stemningen kan ikke sammenlignes med noe annet.

Post-Apokalyptisk media i det helle tatt er awesome :) PA Film, Musikk, Spill, Tegneserier og TV-serier = instant win.

 

/signed.

 

Gleder meg til å se dette spillet, samt Rage fra Id. Hadde faktisk glemt det men kom på det nå som det var nevnt i tråden hehe.

Lenke til kommentar

Kvasi nye trailers:

 

http://n4g.com/News-366279.aspx

 

http://n4g.com/News-365925.aspx

 

http://n4g.com/News-365430.aspx

 

òg, eit langt intervju med Randy Pitchford:

http://www.destructoid.com/interview-explo...rd-139762.phtml

 

From what I understand there’s an AI system you guys designed that developed these weapons?

 

Yeah, there are literally millions and millions of guns in Borderlands, more guns than we could have built.

 

I mean, there’s more guns in Borderlands than all of the first-person shooters on the 360 and all the shooters on the PlayStation added together. And if you took all the development teams and said, “Make guns the way you used to make them,” you couldn’t make that many guns. So what we did instead was, instead of trying to do that -- which would have been an impossible task -- we wrote artificial intelligence software and a gear builder system that actually built the guns for us. And we created all of these manufacturers and all of these materials, like metals and plastics and all kinds of different materials, and all of these components of weapons and all of these classes of weapons. And then manufacturers have their own styles.

 

We fed this all into our software and our A.I., and let that build the guns for us. It’s pretty wild stuff, man, and I don’t think anyone’s ever tried that. We’ve got some really smart folks on the software development team that worked all that out. It blows my mind every day, man. Everyday I’m discovering things I’ve never seen before.

hehe, mykje våpen såfall!

 

Fy fabian stang eg gledar meg til å spele dette med ein kompis eller 3. Eg og ein kamerat elskar Fallout 3- og satt heile tida med tanken- "damn! dette vil eg spele med ein ven". Vel, no ser det ut som om me får kjangsen!

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Dette blir nok begravd av alle stortitlene som kommer i oktober. Jeg skal kjøpe dette på dagen det kommer ut og ikke gjøre samme tabben som jeg gjorde med RF:G som jeg fortsatt ikke har fått fatt i.

 

Dette kan bli årets glemte spill.

 

Litt off topic, men hvilken storspill er det egentlig som kommer i Oktober? Er ikke helt oppdatert. Det nye Halo ODST eller hva det heter kommer vel da?

Lenke til kommentar
Dette blir nok begravd av alle stortitlene som kommer i oktober. Jeg skal kjøpe dette på dagen det kommer ut og ikke gjøre samme tabben som jeg gjorde med RF:G som jeg fortsatt ikke har fått fatt i.

 

Dette kan bli årets glemte spill.

 

Litt off topic, men hvilken storspill er det egentlig som kommer i Oktober? Er ikke helt oppdatert. Det nye Halo ODST eller hva det heter kommer vel da?

Jeg orker ikke liste opp alle, men de aller fleste stor titlene kommer i oktober eller sent september/tidlig novemeber

Lenke til kommentar

Borderlands høres fett ut, men det er et typisk spill hvor det lønner seg å vente og se. Både "The Agency" og "APB" skal være av det samme konseptet afaik, så det blir litt å velge mellom. Men det enorme våpenarsenalet de lover kan jo virke litt fett da. Men syns det kan bli for mye av det gode også, siden det blir vanskelig å finne seg favorittvåpen, eller at du finner noen få fav.våpen og driter i resten.

Lenke til kommentar

Fra All Points Bulletins hjemmeside:

 

APB utilizes cutting edge technology to create a “living, breathing” city

 

Thanks to leading edge technology, players can personalise their looks, clothing, vehicles and music.

 

APB utilizes cutting edge technology of Unreal Engine 3™

 

Hmm? Er det lukten av utviklere som dekker over det faktum at de ikke har noe egentlig å skryte av ved å bruke de mest upresise ordene de har i ordboka si jeg kjenner?

 

Dette ble vel egentlig litt off topic :p

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Saint's Row 2 hadde også en meget omfangende karakterutvikler det også. Nå har jeg ikke sett APB sin men det er vel ikke behov for noe mer omfattende enn den man finner i tidligere spill.

 

Uansett, noen som vet hvem sang det er de bruker i Borderlandstraileren som ble vist på Comic-Con?

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...