Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja. Balanseproblemer, bugs og generelle småtterier må alltids lokaliseres og løses før spillet kan slippes. Og ikke alt viser seg frem som en gedigen feil før spillet later til å være perfekt.

 

Å se 5 minutter med gameplay er ikke et tegn på at noe er ferdig, for det kan være de ikke har laget mer enn 30 minutter med ferdig gameplay i det store og hele. Søkt tanke selvfølgelig, men det er for å sette det på spissen.

 

I så måte er jeg glad jeg kjøper det til pc, da er jeg sikra oppdateringer skulle det være noe.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Demo håper jeg ikke på. Dette er sånne spill som burde prøves bare i fullversjon.

 

Dette blir garantert et spill jeg håper folk kjøper, så jeg og eventuelle venner kan gå rundt å bare ha det gøy med dreping og sånt. Elsker rollespill, og alltid likt FPS så yeah dette er jeg med på!

Lenke til kommentar

Ser sinnsykt kult ut. Spesielt det med at man kan spille online med venner. Husker jeg og en kompis snakket om hvor digg det hadde vært å kunne ta forskjellige quester sammen på oblivion.

 

Men en ting som er ganske kjipt er at hvis jeg joiner en kompis som spiller og gjør 10 quester med han så er det på hans save. Jeg må fortsatt gjøre de samme questene på min egen save :thumbdown:

 

Men ellers virker co-op'en genial :)

 

Jeg tenker å kjøre hunter (sniperen) hvis jeg kjøper det B)

 

Edit: Coveret var btw helt fantastisk stygt :)

Endret av Naiits
Lenke til kommentar
Ser sinnsykt kult ut.

 

Men en ting som er ganske kjipt er at hvis jeg joiner en kompis som spiller og gjør 10 quester med han så er det på hans save. Jeg må fortsatt gjøre de samme questene på min egen save :thumbdown:

 

Men ellers virker co-op'en genial :)

 

Jeg tenker å kjøre hunter (sniperen) hvis jeg kjøper det B)

 

Edit: Coveret var btw helt fantastisk stygt :)

 

Har du en kilde på at man må gjøre samme questen to ganger?

Co-op'en virker veldig bra, men jeg lurer på hvordan den utfordrergreia er. Hva tjener man på å sloss med venna sine? Og går det an å bytte utstyr seg i mellom? Jeg mener, jeg har ei pumpehagle som er helautmoat og skyter elektriske kuler, og finner en pumpehagle som skyter syre og gjør mer skade. Bytter den med den gamle, og kan jeg da gi den til en venn i co-op?

 

Coveret er ganske grellt ja, jeg sier meg enig i det. Men det kan jo være en fordel sånn for spillsalget.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det at viss 2 stykker gjør 10 missions sammen så går de hver for seg. At han ene må gjøre de samme 20 oppdragene på nytt har jeg lite tro på.

 

Det ser ut som gearbox har brukt lang tid på å fo sammarbeide til å stemme. Så det tror jeg hadde verdt ganske dårlig av de viss det blir sånn. Jeg tror Lexiboij har lest artikkelen på spillverket.no. Dere som sier boxarten ser helt jevelig ut er jeg helt uenig med. Jeg digger den den er liksom litt fersk og unik, Sammen med den knall røde fargen popper den også ut. Og blir lett å se i butikkene.

Lenke til kommentar

Jeg leste det med at man må gjøre det samme oppdraget på sin egen save selv om man har joinet en venn og gjort det oppdraget på hans save et eller annet sted. Problemet er bare at jeg leste om spillet på sikkert 10 forskjellige steder, men skal se om jeg finner det igjen.

 

Edit: Fant kilden

 

Ved samarbeidsspilling fungerer en av spillerne som vert for spillet, og da er det den spillerens lagrede spill som gjelder. De andre tar med seg sin rollefigurer (med de nivåer, våpen og annet det måtte medføre), men oppdrag som utføres blir kun lagret på vertens spill. Altså kan man risikere å måtte gjenta oppdragene om man senere skal fortsette å spille alene. Her aner vi et lite forbedringspotensiale for å gjøre mer spontan samarbeidsspilling verdt bryet.

 

 

 

Og AltF4: Ja. Det går an å bytte våpen med venner.

Endret av Naiits
Lenke til kommentar
Det at viss 2 stykker gjør 10 missions sammen så går de hver for seg. At han ene må gjøre de samme 20 oppdragene på nytt har jeg lite tro på.

 

Det ser ut som gearbox har brukt lang tid på å fo sammarbeide til å stemme. Så det tror jeg hadde verdt ganske dårlig av de viss det blir sånn. Jeg tror Lexiboij har lest artikkelen på spillverket.no. Dere som sier boxarten ser helt jevelig ut er jeg helt uenig med. Jeg digger den den er liksom litt fersk og unik, Sammen med den knall røde fargen popper den også ut. Og blir lett å se i butikkene.

 

tror ikke jeg har lest artikkelen på spillverket. :p

Tok en stund før jeg skjønte hva det var avbildet. (en kis med fingrene mot hode? wow.)

Den blir nok godt synlig i butikkene.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...