Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Har du kjøpt dem Svinepelz'?

 

For meg virker The Brass Beast som ganske suveren, farten er aldri det Heavy er god på når han skyter uansett så å få litt mer skade i bytte mot noe han allerede mangler virker bra for meg.

 

Logget på TF 2 i dag, og da hadde jeg jaggu meg fått en nøkkel! Fungerte med begge typer av kasser, så jeg låste selvfølgelig opp en julekasse. Fikk en skiftenøkkel jeg aldri har hørt om før - The Jag. Bygger tre ganger så raskt, gjør 25% mindre skade.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du kjøpt dem Svinepelz'?

 

For meg virker The Brass Beast som ganske suveren, farten er aldri det Heavy er god på når han skyter uansett så å få litt mer skade i bytte mot noe han allerede mangler virker bra for meg.

 

Logget på TF 2 i dag, og da hadde jeg jaggu meg fått en nøkkel! Fungerte med begge typer av kasser, så jeg låste selvfølgelig opp en julekasse. Fikk en skiftenøkkel jeg aldri har hørt om før - The Jag. Bygger tre ganger så raskt, gjør 25% mindre skade.

 

Har ikke kjøpt dem nei, jeg craftet dem. Og jeg ser du fikk deg The Jag i julekassen, jeg fikk også den. Håpet spent på en hatt så ble litt skuffet :p

Lenke til kommentar
Har ikke kjøpt dem nei, jeg craftet dem. Og jeg ser du fikk deg The Jag i julekassen, jeg fikk også den. Håpet spent på en hatt så ble litt skuffet :p

 

Ah ok. Fikk faktisk The Brass Beast og et lass med andre nye og/eller kule ting i dag! Dobbel droprate frem til fredag. Fikk til og med en slik skiftnøkkel som jeg fikk i kassa også.

 

@Riboflavin: Du kan få trade en med meg? ^_^

Lenke til kommentar

Som sagt, jeg har masser av kasser, og jeg har ikke bruk for dem selv. Har dere en hatt eller noe dere ikke bruker er jeg absolutt villig til å bytte, og har dere ingenting å bytte vel så kan det godt hende dere bare får kassa helt gratis :p

 

Her er ryggsekken min, ser dere noe dere har lyst på er jeg åpen for trading. Bytter bare items jeg har to (eller flere) av.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Noen som har en Huntsman til overs? Skal crafte meg den nye Medic-needlegun greia. Har alltid trodd crafting egentlig var ganske håpløst dyrt, men nå som jeg ser på lista er det jo egentlig ikke det. Eneste problemet er at jeg nylig craftet vekk to av mine Huntsman som jeg nå har funnet ut at jeg trenger.

 

Har byttet over til å spille nesten bare Pyro nå, med litt Heavy på si. Utrolig digg å lære seg airblasting 101, jeg dreper omtrent like mange med det som jeg gjør med flammekasteren min (som nå heter "Helvetesild" ^_^). Forbanna herlig å slenge folk utfor stup eller inn i sagblad.

Lenke til kommentar

Fikk crafta meg den nye pipe bomb launcheren. Morsomt at det endelig finnes en ny primary til Demoman (som jeg alltid har spilt mye), men tviler på at minusene veier opp for plussene her.. 10% mer damage er ikke så mye å skryte av når bombene fordufter hvis de treffer noe annet enn en fiende. Men de som er lei av demospam synes sikkert det er en god idé. :p

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

 

Effect: Sunbeams ? :huh:

 

Edit: Fant ut av det:

 

Unusual_sunbeam.png

 

Kan ikke huske å ha sett noe sånt in-game.. Det må jo også bli ekstra lett for fienden å se noen som løper rundt med en sånn i enkelte situasjoner, med mindre det bare er andre på laget som får sett effekten?

 

Haha ja, alle kan se effekten så jeg er vel blitt et "lettere" mål for snipere og andre fiendre nå ja!

Lenke til kommentar

Det er en av grunnene til at TF 2 er så deilig. Det er ikke om å gjøre å gjemme seg.

 

Faen, jeg leste TF 2 wikien for å finne oppskriften på den nye Medic-våpenet jeg aldri husker hva heter. Der sto det at det var en Huntsman og en sånn level 2 metal (herregud jeg er så dårlig på navn i dette spillet). Jeg gjorde det nå, men da fikk jeg jo en Sydney Sleeper. Og det har jeg da ikke bruk for!

Lenke til kommentar

 

Faen, jeg leste TF 2 wikien for å finne oppskriften på den nye Medic-våpenet jeg aldri husker hva heter. Der sto det at det var en Huntsman og en sånn level 2 metal (herregud jeg er så dårlig på navn i dette spillet). Jeg gjorde det nå, men da fikk jeg jo en Sydney Sleeper. Og det har jeg da ikke bruk for!

 

Hmm.. Jeg lagde crossbowen på den måten så lurer på hvorfor du ikke fikk den... Sikker på at du hadde 2reclaimed metal da du craftet?

Lenke til kommentar

 

Faen, jeg leste TF 2 wikien for å finne oppskriften på den nye Medic-våpenet jeg aldri husker hva heter. Der sto det at det var en Huntsman og en sånn level 2 metal (herregud jeg er så dårlig på navn i dette spillet). Jeg gjorde det nå, men da fikk jeg jo en Sydney Sleeper. Og det har jeg da ikke bruk for!

 

Hmm.. Jeg lagde crossbowen på den måten så lurer på hvorfor du ikke fikk den... Sikker på at du hadde 2reclaimed metal da du craftet?

 

Faen, jeg brukte bare én reclaimed metal. Jaja, da er det bare å spare på nytt!

 

@Xifi: Hva er The Attendant?

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått craftet hatten! Takket være hjelp fra Svinepelz', som villig ga fra seg en refined metal! Hvis dere ønsker å sjekke det ut så finner dere det her, på side 3 og 4 finner dere vel alle itemsa jeg har.

 

Dette vil også si at jeg har en pyrohatt til overs, så om noen har en heavy eller spyhatt de ønsker å bytte er det bare å si ifra. (Eller bare en annen hatt, tilfelle jeg ønsker meg den.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...