Gå til innhold

[Ferdig]Tidenes spillside er Gamer.no


Tidenes spillside  

  1. 1. Tidenes spillside er:

    • Gamer.no
      33


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer med at gamespot leder :( Pisspoor side med lange reklamer som gjør at du bare kan gi opp å se filmanmeldelser og andre ting i lavere oppløsinger, kjedelige anmeldelser, aldri interessange artikler, og veldig sprikende kvalitet når det gjelder anmeldere, osv osv. Eneste den siden er nyttig for er når du vil ha en enkel oversikt over noen mods og patcher som finnes til spill.

 

For christ sake, i reklamene før videoer så får du en reklame i en reklame i den der Esuranse reklama, som er en reklame som tydeligvis vil selge forsikring til 12åringer og samtidig spy ut en star trek reklame.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Utgivere reklamerer for et spill på gamespot (Kane and Lynch).

Spillanmelder Jeff Gerstmann gir det dårlig karakter.

CNET sparker han.

Noen fler forlot gamespot og nye har kommet inn.

GameSpot Fails, edit: should fail this poll

 

edit: som wrathmont sier, det er ikke bevist, men for eksempel så forsvant reklamen for spillet på siden ikke lenge etter at anmeldelsen kom opp, det gjorde videoen der han slakter spillet og, og scoren ble så vidt jeg husker også skrudd opp noen hakk. Og har ikke spillet noe særlig til underholdende personer igjen.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Gerstmann fadesen?

 

En av deres bedre (Jeff Gerstmann) anmeldere fikk fyken etter å ha slaktet Kane and Lynch samtidig som Eidos hadde lagt haugevis av penger til reklame for spillet på gamespot. Ryktene sier at han ble sparket pga press Eidos la på eierene av Gamespot. Selvsagt er ingenting bekreftet, men i og med at en god del andre gode anmeldere forlot Gamespot da det skjedde velger jeg å være nokså skeptisk til siden.

Lenke til kommentar

Synd gamer og gametrailers havnet i samme gruppe. Liker veldig godt begge, men jeg syns Gametrailers hiver seg på hyp som oftest og kan komme med overdreven skryt i noen av sine anmeldelser som gjør det mer kvalmt enn verdt å se. Derfor velger jeg gamer, utav gruppe to er det ign jeg er kjent med , så får bli det. Jeg liker egentlig gamespot veldig godt , til tross for alt det rotet rundt kane and lynch anmeldelsen:)

Lenke til kommentar
Synd gamer og gametrailers havnet i samme gruppe. Liker veldig godt begge, men jeg syns Gametrailers hiver seg på hyp som oftest og kan komme med overdreven skryt i noen av sine anmeldelser som gjør det mer kvalmt enn verdt å se. Derfor velger jeg gamer, utav gruppe to er det ign jeg er kjent med , så får bli det. Jeg liker egentlig gamespot veldig godt , til tross for alt det rotet rundt kane and lynch anmeldelsen:)

 

Ign er greie de, men zero punctuation anmeldelsene på escapist er sinnsyke så kan ikke annet enn å stemme den siden. Se http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Den beste norske spillsiden er uten tvil Gamer.no. Deretter fulger Gamereactor.no og Spillmagasinet.no.

 

Internasjonalt vil jeg påstå at Giantbomb er lett nr. 1 tett etterfulgt av Kotaku.com. Kotaku er en side som bringer litt annerledes nyheter enn de fleste andre store spillsider, noe som er et pluss hos meg.

 

Har sluttet å bruke Gamespot helt, til tross for at det var favorittsiden min i flere år.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...