Gå til innhold

Mafia II - Generell Informasjon og Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt perfekt til minste detalj. Virkelig neste generasjon GTA spill dette her.

Alt var interaktivt, til og med åpne panseret på en bil og fiks den hvis den er ødelagt.

Våpenfeelingen og lydene perfekt. Skikkelig deilig spill.

Utrolig at spillet loader inn på 3 sekund på PC :o GTAIV tar 1 minutt og ser crap ut i forhold :o

 

Men mens jeg spilte det tenkte jeg bare på en ting egentlig........ dette spillet MÅ få co-op.

Lenke til kommentar

Har spilt gjennom demoen, og jeg ble faktisk positivt overrasket over både spillet og hvordan det gikk på den utdaterte maskinen min.

 

Har en Q9400 CPU, 4GB minne, og et 8800 GTS 512 grafikkort. Kjørte Benchmarken i 1680x1050 med medium innstillinger og hadde en average fps på 45 - absolutt spillbart. Dette skal kjøpes, men jeg gidder ikke å oppgradere til et GTX 460 som var planen :D

Lenke til kommentar

Testet demoen nå, skikkelig skuffa over PC utgaven.

 

Skygger er portet direkte fra konsoll, er i laveste oppløsning og bare softet til PC. Likedan arbeidsinnsats med kontrollsystemet. Lydene fra våpnene høres også tamme og skrekkelige ut, spesielt tommygun. (Jeg sitter på X-fi med Sennheiser headset, ikke noe logitech altså...) Dette er ikke laget for pc, og nå angrer jeg på at jeg prepurchased på steam.

 

GTX 480 og intel i7 klokket til 3.3(+ turbo) dro spillet på max @ full HD på 60fps average. 20fps med PhysX på High. 25-30fps med PhysX på medium. Effekten av physx virker å begrense seg til sprutende masse ved kulenedslag i objekter.

 

Men på den lyse siden virker det som en god historie. Byen er levende og full av detaljer, så kanskje jeg forandrer mening om gameplayet designet for konsollspillere når fullversjonen kommer ut, men dèt jeg tviler på.

Lenke til kommentar

Testa PS3 demoen nå og det virker som et kult spill men med fps issues langt under hva jeg synes er akseptabelt...og screen tear ut av det milde.....skal teste pc demoen nå :p

 

EDIT: Og da har jeg testa pc demoen...vel...det burde ikke være noen tvil på hvilke som var best...hehe.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Med tanke på at det virker å bli som Mafia, bare med dagens teknologi så syntes jeg det virker bra. Som de fleste sikkert husker var skytingen med tommygun i Mafia(måtte skyte ett skudd om gangen pga. latterlig recoil. Når jeg spiller en mafioso vil jeg kunne pepre folk med tommygun!) feks ganske tragisk, men det ødela ikke spillet i det hele tatt

Endret av Martino
Lenke til kommentar

Lastet ned steam og testet demoen, men dessverre var det som jeg fryktet. Maskinen min kan ikke takle det :( Var helt håpløst å spille pga av altfor lav framerate, selv med minimum instillinger. Så jeg må nok si pass - vertfall inntil videre. Vilket er fryktelig synd siden Mafia er ett av mine absolutte favorittspill gjennom alle tider.

Lenke til kommentar

Hvilken konsoll skal dere skaffe det til? (For de som ikke skal ha PC-versjonen så klart)

Jeg leste igår at det er mer tearing og ikke så mye aa på ps3, men mer balansert på xboxen så det ser nok best ut på xbox. hvertfall det jeg fikk inntrykk av:)

 

Da tror jeg at jeg går for Xbox 360-versjonen. Tror ikke at PC'en min klarer å håndtere grafikken til mafia II. :cry:

Lenke til kommentar

Hvilken konsoll skal dere skaffe det til? (For de som ikke skal ha PC-versjonen så klart)

Jeg leste igår at det er mer tearing og ikke så mye aa på ps3, men mer balansert på xboxen så det ser nok best ut på xbox. hvertfall det jeg fikk inntrykk av:)

 

Da tror jeg at jeg går for Xbox 360-versjonen. Tror ikke at PC'en min klarer å håndtere grafikken til mafia II. :cry:

 

Du kan jo laste ned demoen til PC og se om PC-en din håndterer det før du bestiller konsollversjonen.

 

Jeg hadde et gjennomsnitt på 57 FPS og alt gikk knirkefint med alt på full pupp, så jeg gleder meg som en unge :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...