Gå til innhold

Mafia II - Generell Informasjon og Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eurogamer sin anmeldelse likte jeg godt. Litt av følelsen jeg får av de andre anmeldrene, men med lavere score.

 

Det der var jo bare bullshit. Kan akseptere at spillet for 7/10 rundt omkring, men 4/10 er bare patetisk. Kredibiliteten blir jo ikke bedre av at de ga det første Mafia 4/10 og.

Review fra IGN.com. http://xbox360.ign.c.../1115075p2.html

 

Edit: Veldig skuffende om det bare varer i snaue 10 timer. Spillte jo eneren i ukevis før jeg ble ferdig.

 

Går fint an å spille gjennom Mafia 1 på et par dager, gjorde det nettopp.

Lenke til kommentar

 

Review fra IGN.com. http://xbox360.ign.c.../1115075p2.html

 

Edit: Veldig skuffende om det bare varer i snaue 10 timer. Spillte jo eneren i ukevis før jeg ble ferdig.

 

Går fint an å spille gjennom Mafia 1 på et par dager, gjorde det nettopp.

 

Det gjør det helt sikkert. Men jeg likte å ta meg god tid. Sjekket hver eneste krok av byen, ertet politiet gang på gang, hadde det gøy med fotgjengere osv. Så jeg brukte veldig lang tid på det.

Lenke til kommentar

Hehe, artig med folk som klikker og mener anmeldere er useriøse og mangler kredebilitet pga noe man mener er for lavt score i forhold til sine egne forventninger. Dessuten er 4/10 ikke så dårlig. Tror folk er for vant til at spill har så høye score (hvor ofte ser dere under 5/10 egentlig?). Når det kommer til Mafia 2 vil jeg anta at utifra beskrivelsene til diverse anmledere at det er mye repetisjon her, og lite varierte oppdrag (selvfølgelig noe variasjon, men ikke nok). Jeg skal spille det selv og fortelle min mening, men er det som demoen på repetisjon vil jeg nok ikke like det så god.

Lenke til kommentar

Nordic Bonus Edition av PS3 skal være den som ha flest nedlastbar innhold ;)

Det skal være hele 4 stk. nedlastbar innhold til slutt for MAFIA II av Playstation 3 eiere :)

 

- Mad Man Pack: Alle konsoller, og begge utgavene (Nordic Bonus Edition og Collectors Edition)

 

- War Hero Pack: Alle konsoller, men kommer bare kun i (Nordic Bonus Edition)

 

- The Betrayal of Jimmy Pack: PS3 Eksklusiv, og (begge utgavene skal egentlig ha det, men det er ukjent om Collectors Edition får det)

 

- Jimmy's Vendetta Pack: Alle konsoller, og (begge utgavene skal egentlig ha det, men det er ukjent om Collectors Edition får det)

Lenke til kommentar

Tar dette med en klype salt, siden det er demo.

 

Fikk 4 stjerner etter meg og gikk inn i våpen/ammo butikken for å ta dekning. Og var kanskje 2 - 3 politifolk som faktisk gikk inn i butikken for å prøve å ta meg. Hvor det var et helt blokk med politifolk utafor. Samtidig var det noen som gikk unna, om noe ikke skulle ha skjedd.

 

Syns også wanted-meter sank veldig fort, når jeg var inni butikken. Syns de burde ha vært mere 'påtrengende', hvor j da hadde drept flere sivilfolk og politifolk brutalt.

Endret av Stifi
Lenke til kommentar

Syns det er meget stor forskjell i anmeldelsene for dette spillet.

 

Eurogamer gir en 4'er

Edge Magazine 6

 

Mens våre gode norske anmeldere gir

 

Gamer 8

Gamereactor 9

 

Så er tydeligvis et sted inni der man har meget blandede følelser om hva de har gjort med mafia seriens neste steg, alt jeg vet er at jeg gleder meg til det ligger i postkassen imorra:)

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting imot steam, men jeg synes det nesten er frekt at de krever at du må ha steam for å spille et spill som du ikke kjøper hos dem. Hva om jeg ikke vil at det spillet skal være bundet til steam da? Burde ivertfall vært et valg når du installerer om du vil ha det i steam eller ikke. Hadde dog selvsagt skjønt det om en kjøpte det direkte fra steam at det ble bundet da.

Lenke til kommentar

Vet ikke når jeg får Mafia II Bonus Edition til PS3en siden jeg bestilte det på Elkjøp for 349kr :)

Men men penger er spart uansett, skal ikke ha spillet så lenge fordi jeg skal rushe det og selge det etterpå :)

 

Haha jeg ler sånn av innlegga dine at du aner det ikke. God underholdning å ha deg her på forumet Toman!

 

Spillet ser morsomt ut da, men tviler på at jeg kjøper det på release. Er ikke sååå gira på det, fått litt mye freeroamspill i det siste egentlig.

Endret av Vrengtpolvott
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...