Gå til innhold

Mafia II - Generell Informasjon og Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg sykt, men håper den blir utsatt! Er ALTFOR mange bra spill for tiden jeg må spille ferdig først! Assassins Creed 2 holder jeg på med nå, så Just Cause 2, Splinter Cell:Conviction, Alan Wake. Så kommer Dead Space 2....arrgggg! Går gal!!

 

Så på PC må jeg spille Dragon Age ferdig, så The Witcher må jeg også bli ferdig med siden The Witcher 2 kommer også!!

 

Gaming er et stressende hobby!! :D

Mafia II er blitt utsatt endel ganger,men det tyder vel bare på at de ikke rusher ut spilelt før det er skikkelig ferdig,i motsetning til andre større utgivere.Mafia II kan og vil ikke skuffe utifra de videoene jeg har sett på youtube.Fett at det er femtitalls tema denne gangen,mye fete biler fra den tiden.Så er det fysikken i spillet,her har de vektlagt det å ta dekning bak murer o.l i stedet for fks GTA hvor du tåler 30 skudd før du dør.I mafia II ser det ut til at man ikke tåler mere en et par treff før man dør.Så det blir mere taktisk riktig.Morro om de har fått til det!

Lenke til kommentar

En av de tingene jeg likte best med Mafia er at verden rundt det føles litt mer "ekte" enn den gjør i GTA. Stort sett alt du gjør har konsekvenser, dvs. kjører du for fort og onkel ser deg så får du dem på hjul (takk gud for cruise control), kjører du på rødt lys så skjer det samme etc.

 

Samt at historien er knall, og det generelle miljøet og stemningen bare var genialt. Håper på en gjentakelse av en av mine største spillopplevelser..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Liten aktivitet for et så stort spill som også nærmer seg med stormskritt. Så akkurat denne, og gleder meg enda mer nå.

 

 

Desverre for meg kansellerte cdon min CE av pc-versjonen, og jeg bare MÅ ha soundtracket til dette spillet. Og det er ingen andre jeg kan se som selger CE til pc av norske nettbutikker, dermed må jeg kjøpe konsoll-versjonen også. Jaja, er vel verdt det uansett, er tross alt Mafia 2 det er snakk om.

Lenke til kommentar

Da er det bestilt. Knas tilbud på steam med originale Mafia inkludert. Jeg spilte det som piratkopi i sin tid og når jeg skulle gjøre ett oppdrag med en racerbil klikket spillet og ville ikke la meg gå videre, da la jeg det ifra meg. Derfor har jeg ikke fått spilt igjennom det... Nå får jeg chancen :)

Lenke til kommentar

Uff. Den racer-banen var et mareritt. Husker det var helt håpløst å styre med tastatur. Måtte bruke "tapp-tapp" styring, og av og til skar bilen helt ut til siden, som om spillet registrerte at jeg holdt inne knappen. Til slutt koblet jeg til rattet og da gikk det fint. Alle ble gruset B)

 

Et av mine favorittspill gjennom tidene. Fantastisk historie :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...