Gå til innhold

Mafia II - Generell Informasjon og Diskusjon


Anbefalte innlegg

Vet ikke når jeg får Mafia II Bonus Edition til PS3en siden jeg bestilte det på Elkjøp for 349kr :)

Men men penger er spart uansett, skal ikke ha spillet så lenge fordi jeg skal rushe det og selge det etterpå :)

 

Haha jeg ler sånn av innlegga dine at du aner det ikke. God underholdning å ha deg her på forumet Toman!

 

Spillet ser morsomt ut da, men tviler på at jeg kjøper det på release. Er ikke sååå gira på det, fått litt mye freeroamspill i det siste egentlig.

 

Har du lest anmeldelsen av Mafia 2 på Eurogamer? Er det rart jeg er skeptisk til spillet... Er ikke verdt å ha spillet i samlinga over lang tid!

Og hva mener du med det? Jeg kan jo selge det for 300kr til noen, så da har jeg fullført spillet for billige 50kr når jeg har hatt det i et par dager...

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest de, og vet at anmeldelser ikke betyr en dritt om spillet faktisk er bra eller ikke. Grunnen til at jeg ikke vil kjøpe det med en gang er ikke pga reviews, men at jeg har fått nok av freeroam i det siste og sparer meg til Dead Rising 2.

 

Mener bare at innlegga dine er utrolig morsomme å lese noen ganger, nesten på grensen til hysterisk.

Lenke til kommentar

Prøvde trikset, men det gav meg bare muligheten til å installere spillet ved å laste ned hele gjennom steam, noe jeg ikke har internetthastighet og tålmodighet til å vente på. Så da får jeg bare sitte og se på coveret istedet.

 

Og jeg som hadde planlagt å spille i hele dag. :(

 

Damn you 2K Games.

 

Sgt.T.Grant: Jeg går ut i fra at du bestilte spillet via steam?

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Jepp, dette var traurige greier. Er i samme båt som deg, Villanden. Ingen vits i å starte en nedlasting nå, er uansett ikke ferdig før jeg kan innstallere spillet dra selve disken. Idiotisk at jeg må vente på Steams offisielle slipp... Menmen, har de avtaler som må holdes, så har de avtaler som må holdes.

 

Og JA, jeg hadde også tenkt å spille Mafia 2 i hele dag. :angry:

Lenke til kommentar

Trikset funker fint og er helt lovlig. Det er et hull som har eksistert i lange tider. Men det funker kun med pre-load og ikke disken såvidt jeg vet. Det funka ikke med dvd for meg i allefall. Koden aktiveres og mafia 2 havner på lista. Deretter kjører du kommandoen og steam starter pre-load. Når den er ferdig lager du tekstfila og starter med mafia2.exe. Achievements osv funker fint.

Har spilt i et par dager nå uten problem :)

Endret av Raggz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...