Gå til innhold

Den Store og Lovlige Tråden for Piratkopiering


-ErlendA-

Er du for eller mot piratkopiering?  

2 stemmer

  1. 1. Er du for eller mot piratkopiering?

    • For
      101
    • Mot
      33
    • Ingen formening
      29


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å kopiere en CD er jo mye verre enn å banke en hjelpeløs guttunge slik at han havner i koma. Det er noe alle vet.

 

Dette med piratkopiering har kommet langt ut av kontroll, og denne type sjekk hvor platekompaniene kan fritt sjekke navnet ditt er latterlig. Det er som om jeg skulle kunne gå på gata og be alle med dekorasjoner på seg å oppgi fødselsnummer. Dette er selvfølgelig fordi jeg liker å tegne dekorasjoner, og de har dekorasjoner, noe som betyr at de kan ha en dekorasjon som tilhører meg.

 

Dette vil ende med at vi igjen sitter her med filmer som er flere måneder senere ute i Europa enn i USA, og til blodpriser for medium kvalitet.

Lenke til kommentar
Jeg er 100% imot piratkopiering, det har jeg alltid vært og kommer alltid til å være. Samtidig vet jeg at man aldri vil klare å bekjempe det, men jeg smiler hver gang ett eller annet pirat fjols blir taua inn :)

 

Bare synd at straffen kommer på et nivå som en voldteksforbryter får? Og at den straffen omtrent kan gjelde for 60-70% av hele verden?

Lenke til kommentar
Jeg er 100% imot piratkopiering, det har jeg alltid vært og kommer alltid til å være. Samtidig vet jeg at man aldri vil klare å bekjempe det, men jeg smiler hver gang ett eller annet pirat fjols blir taua inn :)

Moro for foreldrene til småtråkka på pc'n som får bøter på mange tusen kroner for å ha lastet ned en film, det har du helt rett i.

 

Å komme ut med personlige opplysninger om fildelere er altfor dumt, det er vel krenking av privatlivet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-o2Xgh2

Er for eneklt bruk av piratkopiering, som serier og annet man ikkje har mulighet til og se på tvn.

Og er piratebay nede og foresten?

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nå har småbarnsmoren Jammie Thomas blitt dømt til å betale svimlende 12,3 millioner NOK for fildeling. Livet hennes er ødelagt, og jeg vet ikke hva hun skal gjøre nå. For min del var det den berømte dråpen som rant over.

 

Jeg skal aldri mer kjøpe noe inntil disse skitne og råtne tyvene er skutt og ligger død og begravet i de verste og mest ufyselige traktene rundt sydpolen og jeg håper at flere nå vil følge mitt eksempel.

Endret av ErlendA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...