Gå til innhold

Mediehuset Digital overtar driften av Gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott at en ny samarbeidspartner er ordnet! Håper virkelig dette kan være med på å ta gamer til nye høyder, og bli både årets community og spillnettsted i 09? :D

 

Lykke til videre, og en rask kommentar angående Edda & co:

 

Det er jo forbausende å se hva de gjør, men akkurat nå bryr jeg meg ikke noe om det de gjør i det hele tatt.

Gamer.no har kommet så flott ut og for å si det sånn: Edda har bæsja på leggen.

 

Syntes TST svarte godt for seg, og regner med at saken løser seg innen kort tid!

Men nok om Edda, det hører til fortiden! :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

 

- Vårt samarbeid må oppløses og partene må bli enige om hvordan dette skal drives videre først. Derfor ble vi sjokkert når noen nå har valgt å bruke domenenavnet videre. Dette eier vi en halvdel av, sier Haug til Journalisten.no.

Sjokkert? Overdramatisk kanskje. Gamer.no brukt jo det samme domenet etter bruddet. Hvordan er det sjokkerende at det samme domenet brukes? Det er en grunn til at Edda Media laget deres Spillverket.no. Haddet det vært noe tvil om domenet ville de ikke laget dette.

 

Virker mest som at Edda nå virkelig ser hva de har mistet og prøver desperat å sverte Gamer.no. TST ser ut til å ha alt på det gode siden han selv eier domenet. Latterlig av Edda dette.

Lenke til kommentar

Tatt i betraktning hvor lojale de som ble med videre er har ikke navnet så mye å si. Men litt kjedelig tatt i betrakning hvor mye arbeid som har blitt lagt ned i å skape et godt merkenavn.

Sikkert det Edda Media også oppdaget når de så antall treff på /hvaskaljeghete og at de derfor vil ha det tilbake.

 

Uavhengig av navnet er det den redaksjonelle kvaliteten jeg leser gamer.no for, og det tror jeg gjelder de fleste. Klarer Edda å få navnet vil de nok oppdage hvorfor gamer.no er så bra, og det er ikke navnet.

Lenke til kommentar
Kommer til å slette min bruker på diskusjon.no etter dette utspillet av Edda Media.

http://www.dagbladet.no/2009/03/10/kultur/..._media/5219375/

 

For en skandale.

Da går du glipp av noe. Diskusjon.no består ikke kun av edda media.

 

edit: uansett teit oppførsel. Hvordan kan dem være så kortsynte (hvis dem virkelig har oppdaga verdien til gamer kun nå)?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se den store suksessen til Edda etter lanseringen av spillverket.no/hvaskaljeghete..

 

For meg virker det som de rett og slett har mislyktes med å få en god spillside som dem skal produsere selv, og nå gjør de alt de kan for å stjele fra gamer.no.

 

Uansett, jeg har troen på TST, så lenge han er her, er det trygt. Han er en mann som vet hva han gjør! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Til det første artikkelbildet: Dere spiller feil type! Det er Rock Band 2 som er tingen :)

 

Forøvrig congrats! Liker Gamer.no mye bedre nå enn før!

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
Har jeg oppfattet rett i at det er TST som eier domene personlig?

Jepp. Kjører jeg en Whois på domenet får jeg "Gamer Tangedal" som eier. Kjører jeg det gjennom brreg får jeg at det er et enkeltpersonforetak registrert på TST.

 

Lurer forøvrig på hva Edda ønsker med det her. Gi Gamer.no gratis reklame og større sympati, kanskje? For isåfall har de lykkes. :)

Lenke til kommentar
Spennende, men var det ikke Tor Steinars motvilje mot å selge seg ut av gamer.no som ledet til bruddet med Edda Media? Og så kommer Mediehuset Digital A/S og sier at målet er et oppkjøp?

 

Sitat Erland Bakke:

 

"Målet er selvsagt å ta over eierskapet av nettstedet og vi vil i tiden fremover fortløpende vurdere dette."

 

Sitat slutt.

 

Uansett, gratulerer med ny samarbeidspartner, håper det blir fruktbart :)

Jepp, det første jeg stussa over også. Men kanskje vil en slik overtagelse innebære andre fordeler for Tor, f.eks. at han kommer inn som eier av Mediahuset? For meg gir ikke dette mening på noen annen måte, da sidene til MD er lilleputter. mobilen.no og digit.no har vel ikke noen egne tester i det hele tatt, bare gjengivelse av artikler fra andre sider eller pressemeldinger. Teknofil.no er vel størst av disse, med eget blad, som jeg bruker å kjøpe. Kjøper bladet fordi det er billig, men har vel alltid antatt at innholdet ikke er skapt i Norge.

 

Gamer.no skriver vel mange flere artikler selv enn alle sidene til MD samlet.

 

Gratulasjoner likevel, håper at gjengen fra gamer kan få fart på MD og lære bort litt om hvordan man skaper kvalitetsinnhold, så kan dette bli interessant :)

Endret av ZarK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...