Gå til innhold

Mediehuset Digital overtar driften av Gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempebra, jeg håper dette vil gjøre Gamer.no enda bedre enn det har vært tidligere - Noe som skal godt gjøres.

 

Nå som Gamer.no har en stor samarbeidspartner vil jeg tro at ting går litt kjappere, få overhalt nettsiden skikkelig, få opp de gamle artiklene, søkefunksjon osv.

 

Det eneste jeg lurer på er om dette vil endre hvordan forumet er pr. dags dato? Jeg mener forumet er ryggraden til Gamer, og man burde konsentrere seg mye om dette.

Lenke til kommentar

Dette kan bli digg. Ser fram til noe mer innhold på sidene enn bare nyheter og spillanmeldelser, eksempelvis spill trailere (som en fant på gamle Gamer.no) o.l. Er sikkert mye nytt som kan klekkes ut som eventuelt andre gamer sider ikke har. Håper dere er kreative og får noe nytt ut av den støtten dere har fått nå. Lykke til videre, skal bli spennende å følge med på Gamer.no i månedene som kommer :D

Lenke til kommentar

Spennende, men var det ikke Tor Steinars motvilje mot å selge seg ut av gamer.no som ledet til bruddet med Edda Media? Og så kommer Mediehuset Digital A/S og sier at målet er et oppkjøp?

 

Sitat Erland Bakke:

 

"Målet er selvsagt å ta over eierskapet av nettstedet og vi vil i tiden fremover fortløpende vurdere dette."

 

Sitat slutt.

 

Uansett, gratulerer med ny samarbeidspartner, håper det blir fruktbart :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...