Gå til innhold

Byønsker til neste GTA!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange som snakker om at engelske byer hadde vørt moro men vrient fordi Rockstar ikke kan kulturen og slikt.

 

May I remind you om at Rockstar er grunnlagt i England og har kontorer både i Leeds, London og Lincoln? Nå jobber de forsåvidt med vidt forskjellige ting men helt søkt er jo tanken ikke ;) Personlig tar jeg gjerne en britisk sving på det hele!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg kunne faktisk tenkt meg at de hadde gått ut i fra GTA San Andreas og kjørt på med bedre grafikk, mere muligheter til forskjellige ting og ikke minst, noe større område å gå på.

 

Og skulle neste GTA mangle utmark/bondeland så blir jeg sykt skuffet da halve morroa var å enten kjøre sanchez over alt eller cruise med den laveste bilen jeg fikk tak i!

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg lest hele tråden, men siden de valgte Liberty City i det første spillet i 4-serien er det grunn til å anta at de neste blir Vice City og San Andreas. Da får man de samme byene som på det første spillet og 3-serien.

Men det er jo mulig de inkluderer flere byer som de gjorde med San Andreas, hvor San Francisco, Los Angeles og Las Vegas var med. Det originale San Andreas fra det første spillet var vel kun San Francisco.

Skulle de velge å inkludere europeiske byer tror jeg vi kan forvente å se London, siden den kom som en tilleggsmodul til eneren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...