Gå til innhold

Byønsker til neste GTA!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et par tanker som slår meg inn:

 

Detroit: Såvidt jeg husker av min dårlige kunnskap om USA så skjer det mye gatekriminalitet og dritt der. Pluss at jeg har lyst på et litt kaldt og dystert GTA.

 

Texas: Blir helt motsatt av Detroit egentlig, men mer sol selvsagt og ikke minst så går flesteparten rundt med våpen og kan finne på å skyte tilbake hvis de vil.

 

Også håper jeg det blir brukt mer besøk av andre byer. Sånn som i GTA SA så tar man jo turen til Liberty(?). Skulle ønske man kunne gjort litt mer der. Da sikler jeg selvfølgelig etter å ta en skikkelig god tur tilbake til 2010's Vice City. Bare å skrive navnet får meg til å tenke på sol, strenger og den kårny stilen.

 

NB: Ønsker skrevet er basert på lite til ingen kunnskap om amerikanske byer.

Endret av Stinkey
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Houston, Texas er vel for øvrig en av de mest notoriske byene i USA i drapsøyemed.

 

Om jeg kan stjele Toby fra Houston Zoo og ha den med som en hund er jeg med:

Toby-4a.jpg

 

Uansett hva det blir så håper jeg, tydeligvis i motsetning til de fleste andre, at det blir samme seriøsiteten som i GTA IV. Aldri hatt så lett for å leve meg inn i noe annet GTA spill før.

 

Edit: Og hva har man ikke Saint Row for om man skal ha useriøsitet :p

Endret av MultiForce
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
Jeg håper virkelig at vi får et GTA 5 og ikke mer kverning rundt GTA 4. Da er serien død for meg.

 

Av byer tar jeg hva som helt, så lenge det er en relativt kjent amerikansk by. De må ha noe å jobbe utifra, som er i hvert fall litt kjent blandt de fleste i verden, og som de kjenner som sin egen lomme. Kultur, bygninger osv.

 

Og jeg håper virkelig de er ferdige med Liberty city nå.

 

Jeg tror vi får et GTA San Andreas/Vice City-spill..Altså et navn, ikke tall :)

 

Er det jeg er redd. Likte ikke det nye kontrollsystemet, de kjedelige oppdragene og den alt for virkelighetstro fysikken.

 

Håper vi i det minste får et spill fra 60-tallet. Så slipper vi den forbanna mobiltelefonen!

 

Jeg haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaater den mobiltelefonen!!Den ringer BESTANDIG når jeg er midt i oppdrag eller er opptatt med et eller annet.Systemet rundt dette med "friends"er dønn urettferdig oppbygget.Hvis du er midt i en biljakt i et oppdrag,og jacob ringer og spør om vi skal spille biljard,så svarer Nico automatisk "not right now I am in the middle of something"eller noe i den duren.

 

Da blir du "straffet" med at du får en tommel ned(dvs,Jacob liker deg mindre,og under et vist nivå kan du ikke lengere nyte av fordelen du får av å være 100% med ham,i dette tilfellet våpen leverenser pr bil som er hans spesialfordel)Tar du ikke telefonen for å unngå dette,så får du likevel tommel ned...du kan jo ikke kontrollere når han ringer heller.Bare tull alt sammen!Jeg har valgt å gi 100% faen i å prøve å tekkes alle de som vil ha deg med på biljard,dartspill,drikking,spising og gud vet hva slags "spennende"aktiviteter.De er nemlig alle dritakjedelige!!Bortkasta tid spør du meg...

 

Dette er ting som man kan gjøre i det virkelige liv,og jeg kan ikke se behovet for at dette skal være med i det spill som dreier seg om action,skyting,biljakter og konspirasjoner.

 

Roman:"hey Nico,let`s play darts"

Nico:"No Roman,fuck you and fuck your mother.Dont call me ever again unless there is something IMPORTANT you want"

 

Skulle ønske man kunne få Nico til å si dette!!!!

Endret av Centurion
Lenke til kommentar

[Jeg haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaater den mobiltelefonen!!Den ringer BESTANDIG når jeg er midt i oppdrag eller er opptatt med et eller annet.

 

Du vet man kan skru av mobilen ? Bare ett tips :) Irriterte meg også grønn helt til jeg fant ut man kunne skru den av.

 

edit. Gå på options, "sleep mode".

Endret av Goo
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

det som hadde vært kult, var vis de hadde laget et GTA som tilsvarte friheten man hadde i GTA san andreas med ny grafikk. masse nye biler og nye våpen, både med og uten lyddemper... og at lyddemperne ikke tiltrakk seg så mye oppmerksomhet som vanlige våpen. og man burde kunne kidnappe folk, og legge dem i bagasje rommet.det og style biler, det har vært ett savn i GTA IV. Rockstar mente at spillerne hadde mer frihet i GTA IV, men det har man jo ikke fått.... så nå er det på tide med et skikkelig STORT GTA spill.

Lenke til kommentar

det som hadde vært kult, var vis de hadde laget et GTA som tilsvarte friheten man hadde i GTA san andreas med ny grafikk. masse nye biler og nye våpen, både med og uten lyddemper... og at lyddemperne ikke tiltrakk seg så mye oppmerksomhet som vanlige våpen. og man burde kunne kidnappe folk, og legge dem i bagasje rommet.det og style biler, det har vært ett savn i GTA IV. Rockstar mente at spillerne hadde mer frihet i GTA IV, men det har man jo ikke fått.... så nå er det på tide med et skikkelig STORT GTA spill.

 

Helt enig! Jeg følte det var mye mer frihet i San Andreas.. En stor skam at de tok vekk feks: Gå på gymmen å pumpe seg opp (eller bli feit) du valgte selv.. Tattovere seg. Stort utvalg av klær. Gå i bar overkropp for å vise muskler eller tattoveringene dine. Style bilen. Inbrudd i hus. lydempere på våpen. din egen gjeng ( velge hvor mange som skulle være med deg omkring) Gå til frisøren. eie hoteller. forskjellige teknikker når du sloss. Tagge hus å vegger med ditt merke..sikkert masse mer som jeg ønsket de skulle ta med. Lenge siden jeg har spilt det nå..

 

Uansett så var San Andreas ett mye bedre spill (min mening) enn Gta IV... Ok en god del bedre grafikk på sist nevnte men det er nesten alt som var bedre. Jeg husker jeg var så skuffet etter å ha spilt det noen timer at jeg skrudde til slutt av ps3. Jeg gikk igjennom historien fordi jeg følte jeg måtte...

 

Jeg kunne tenkt meg neste GTA fant sted i feks: Detroit, Texas eller California. Eller rundt grensa mellom USA og Mexico. Så får vi to land å leke oss i...

De bør også ta med alt jeg nevnte som var i San Andreas + noen kule nye ting.

Jeg har faktisk ingen forventinger om neste GTA siden jeg mener de ødela GTA såpass med det siste!

 

Jeg bare spør, men hvem ville være en halvfeit albaner med lite hår og fucked up klær???

Lenke til kommentar

snip

 

Det var flere aktiviteter som rett og slett var kjipe i San Andreas. Tagging av hus og pumping av muskler var unødvendig og kjedelige tidsfordriv jeg fint klarte meg uten. I San Andreas var det passende å pumpe muskler, style biler og ha egen gjeng, men det hadde det ikke vært i IV. IV fortalte den mørke og seriøse historien til en innvandrer fra et østblokkland - ikke historien til en gangbanger. Hadde de inkludert samtlige av aktivitetene fra San Andreas, hadde ikke IVs historie fungert. Forhåpentligvis klarer Rockstar å lage en kombinasjon i GTA V, med gode aktiviteter å gjøre, i tillegg til en god historie. MEN, dette er vel emnet for byønsker!

 

Jeg tviler på at GTA V blir plassert på grensen mellom USA og Mexico, da Rockstars forrige spill, Red Dead Redemption, befant seg der. Anklagene om "IKKENO' NYE IDEER" hadde hagla fra alle kanter. Jeg håper på ENTEN et stort spill som San Andreas, eller et nytt, mindre område med mye innhold, som GTA IV.

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

snip

 

Det var flere aktiviteter som rett og slett var kjipe i San Andreas. Tagging av hus og pumping av muskler var unødvendig og kjedelige tidsfordriv jeg fint klarte meg uten. I San Andreas var det passende å pumpe muskler, style biler og ha egen gjeng, men det hadde det ikke vært i IV. IV fortalte den mørke og seriøse historien til en innvandrer fra et østblokkland - ikke historien til en gangbanger. Hadde de inkludert samtlige av aktivitetene fra San Andreas, hadde ikke IVs historie fungert. Forhåpentligvis klarer Rockstar å lage en kombinasjon i GTA V, med gode aktiviteter å gjøre, i tillegg til en god historie. MEN, dette er vel emnet for byønsker!

 

Jeg tviler på at GTA V blir plassert på grensen mellom USA og Mexico, da Rockstars forrige spill, Red Dead Redemption, befant seg der. Anklagene om "IKKENO' NYE IDEER" hadde hagla fra alle kanter. Jeg håper på ENTEN et stort spill som San Andreas, eller et nytt, mindre område med mye innhold, som GTA IV.

 

Hehe, er du lost eller??? " Det var flere aktiviteter som var rett og slett kjipe" Og det var det ikke i IV??? Som dart? Drikke deg full? Billijard? Bowling? sikkert mer også...

Det jeg mener er at de ikke bør ta vekk for mange options på en ny utgivelse. Det er ett free roam spill som jeg ikke fant gleden av i det hele tatt.. Men er enig med deg i at de må lage en kombinasjon til neste spill..

 

Du hadde ikke garasje i GTA IV som du kunne lagre stjelte biler engang., Ok hadde gateparkeringer hvor bilene forsvant i ny og ne.. Elendig spill faktisk:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...