Gå til innhold

Byønsker til neste GTA!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
En av de gode tingene ved GTA har etter min mening vært de herlige parodiene på det amerikanske samfunnet. Dette er vel også litt av linjen de har lagt seg på, så de vil nok ikke ta byer utenfor USA. Men om de hadde gjort det hadde jeg ikke hatt noe imot å kjøre rundt i Paris, Berlin, Roma, London eller andre europeiske storbyer. Synes de europeiske storbyene har mer sjarm da de er langt eldre, og har mange fine gamle bygninger og monumenter. Kunne blitt litt penere miljø i spillet. Men det kommer neppe GTA i Europa fra Rockstar. Men jeg kan jo ta feil.

 

Var det ikke et spill som het GTA: London a? ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg tviler litt på at Rockstar noensinne drar utenfor det amerikanske kontinentet med serien, selv om europeiske storbyer nok også har en underverden som matcher den amerikanske.

 

Personlig kunne jeg tenkt meg en retur til Vice City eller San Andreas i vår tid.

Lenke til kommentar

Nå er vel det fortsatt i Liberty City lolidude.

 

Som jeg har skrevet før i denne tråden har Rockstar 3 kontorer i GB (og er dessuten grunnlagt der), så det er ikke en helt utenkelig tanke.

 

Men - hvis de ikke greier å komme opp med en helt ny by til neste spill blir jeg veldig skuffet. Hyggelig med gjensynforsåvidt, men jeg snakker heller med ei pen dame jeg ikke har sett før enn ei pen dame jeg begynner å bli litt lei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...