Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk Forza fra elkjøp på fredag. Må være uflaks for dem som ikke har fått det ennå.. :(

 

Har du kjøpt den vanlige utgaven da? Jeg venter fortsatt på min ltd utgave, og det virker som det er den elkjøp ikke klarer å levere til kundene sine i tide. Det er selvfølgelig for dårlig. Ellers har jeg fått spillene fra elkjøp på release dato, som f.eks Borderlands i går.

Lenke til kommentar

Slenger opp et bilde av Subaru WRX'n min :)

Sparcologoen i svart kan kjøpes av meg for 2000CR på Storefronten! Søk på "Sparco Black & White"

post-63-1099180211_thumb.jpg

 

Brukte to timer på å lage denne i går også: (Vet det er flere som er glad i den! :D)

 

 

Ser klin lik ut på Forza. :) 2000CR. Søk på "Proper Rockstar Engergy logo"

Lenke til kommentar

Men når mer eller mindre alle andre websjapper klarer å levere på dagen det skal leveres synes jeg det er utrolig rart at det Elkjøp sender til stadighet kommer alt for sent. Da er det jo noe som ikke helt stemmer, og ettersom det i de aller fleste tilfeller ikke dreier seg om Posten sin kompetanse noen andre steder stryker jeg faktisk ut Posten som hovedskyldig. Jeg bestiller derfor aldri fra Elkjøp, men jeg kan fint bestille fra andre steder.

Lenke til kommentar

Nåja, jeg bestilte Arma 2 fra gamezone i sommer, da ble det sendt på en mandag hvis jeg ikke tar helt feil, og gamezone er jo i kristiansand, og på tirsdagen fikk en kompis av meg som jeg var på besøk hos spillet, og når jeg hadde kjørt hjem så lå spillet i postkassen min og, da stiller jeg spørsmålet; Hvordan klarte Gamezone å få spillet til huset mitt før elkjøp, og elkjøp sender det tidligere? Ingen av oss hadde valgt noen ekspress løsning hos gamezone, det var vanlig brevpakke på 29 kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...