Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om xboxen som følger med i forza 3 bundelen inneholder en vanlig svart elite? Vurderer og kjøpe meg den pakken, ettersom jeg har veldig lyst på forza, og noen spill til jeg har lyst på som ikke fins til PS3.

 

edit: når vil den forresten komme ut?

Endret av Tord93
Lenke til kommentar

Ingen som har peiling på om det er mulig å få tak i LE i Oslo området?

 

Gamestop på Byporten hadde sikkert 7 stk i hylla si når jeg kjøpte min i dag tidlig.

 

 

Var dritgøy på forza 2 når jeg hadde fått 9.4 i akselerasjon på en lancia delta. Føyk forbi alt som kunne kjøres forbi i starten på løpa, den hadde dog ræva toppfart. Skulle likt å se trynet på de som jeg kjørte forbi i multiplayer med alle fancypants bilene dems.

 

Den bilen hadde en sinnsyk akselerasjon. Jeg brukte den selv en god del online. Mange ble forbauset over "raketten" som jeg kalte bilen :) På enkelte baner var den bilen helt fantastisk. Om man justerer akselerasjonen til å være høy, blir toppfarten automatisk lavere, ren logikk. Men Lanciaen hadde et sykt bra feste til å ha såpass mye krefter. Det var det som gjorde den så lynrask. Lærer du å svinge med bilen kommer du til å bruke den MYE, spesielt online. Spent på hvordan den er i FM3...

Lenke til kommentar

For ett fantastisk moro spill!

 

Jeg har tørket støvet av MS wireless rattet mitt og har nå spillt i rundt 6 timer, og for noen moro timer det har vært! Det er så moro og levle å upgrade bilene og faktisk merke den store forskjelen på bilene dine idet du upgrader dem! Har spillt enn del Forza 2 så jeg er ikke helt ukjent i racingens verden

 

Jeg var faktisk inne på tanken å kjøpe Fanatec porsche rattet, men jeg får meg rett og slett ikke til å bruke 4k på gamingutstyr! MS rattet må nok påberegne seg på mange flere timer med "misbruk" :D

 

edit: leif

Endret av Acidica
Lenke til kommentar

Da jeg ikke fikk det i posten i går ringte jeg Lefdag som fortalte meg at større pakker som brev (LE) tok lengre tid enn vanlig og at jeg sikkert ville få det i løpet av neste uke.

 

Da gikk det en sikring i hodet mitt og jeg satte meg i bilen, kjørte til Lefdal og kjøpte spillet. Så får jeg heller se om jeg selger det igjen når jeg får LE i posten..

 

 

Er i sesong 3 nå! :D

 

PS! Det var damen sitt forslag at vi skulle heller bare dra å kjøpe det, jeg tror hun skjønte at jeg var skuffet. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...