Gå til innhold

Den lille Metall tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

OvHell (Shagrath og King) si plate The Underworld Regime er forresten ute på spotify, for de som kunne tenke seg å høre på det.

Har selv vært (og er litt fremdeles) Dimmu og Gorgoroth(God Seed om dere vil, rent musikalsk messig), men syns ikke det passet så utrolig bra å blande de to forskjellige "verdnene". Samt ei heller at plata har et spor som heter "Hill Norge". De burde bestemme seg om de enten skal fokusere mest på satan-biten eller "nasjonalist" biten i stedet for å blande de to. "Hill Norge og Heidra Satan" passer liksom ikke så godt sammen :p

OvHell - The Underworld Regime

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Fler enn meg som er spent på hva det er vi får servert av Dimmu Borgir til høsten?

 

Jeg har på en måte detti litt av lasset, ettersom jeg føler de ble mer og mer repeterende og kjedelige etter hvert som tiden etter Spiritual Black Dimensions gikk. Og nå er jo ikke Vortex eller Mustis med lenger heller.

Lenke til kommentar

*blåse liv i tråden*

 

Sitter for øyeblikket og hører på "Quantos Possunt Ad Satanitatem Trahunt" og må si at min oppfatning av denne skiva har endret seg betraktelig. Kanskje har det med å gjøre at jeg ikke har hørt skikkelig på Gorgoroth på en god stund nå? Var jo for 2år siden tross alt "blodfan" og det gikk egentlig nesten ikke i mye mer enn Satanic Warmaster, gammel Gorgoroth og Nargaroth.

Uansett, jeg er glad for at jeg tar meg tid til å sette på "det gode gamle" (selv om ikke QPAST er gammel), noe jeg egentlig ser for meg er ganske vanlig. Anbefaler eventuelle etternølere å sjekke ut plata en gang til B)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...