Gå til innhold

Den lille Metall tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er liksom en metalltråd, det er nevnt veldig lite av de gode gamle Judas Priest, Iron Maiden, Dio. Come on, people? Are we turning into a generation that can't appreciate the old, finer things?

 

Sjølvsagt!

 

Maiden, Saxon, Priest, Dio, Motorhead, Motley Crue, Venom, Black Sabbath, WASP, Manilla Road, Queensryche, Sir Lord Baltimore, Cirith Ungol og utallige andre (får vel begrense det til metal, sidan det var topic her).

 

Er fint lite som slår hard rock og trad/heavy metal frå 60-,70- og 80-talet. Eg vart fødd 25-30 år for seint :p

 

Edit:Judas Priest - Beyond the Realms of Death. Den songen har kanskje ein av verdas beste gitarsoloar!

Endret av Crimson Idol
Lenke til kommentar
Dette er liksom en metalltråd, det er nevnt veldig lite av de gode gamle Judas Priest, Iron Maiden, Dio. Come on, people? Are we turning into a generation that can't appreciate the old, finer things?

 

Sjølvsagt!

 

Maiden, Saxon, Priest, Dio, Motorhead, Motley Crue, Venom, Black Sabbath, WASP, Manilla Road, Queensryche, Sir Lord Baltimore, Cirith Ungol og utallige andre (får vel begrense det til metal, sidan det var topic her).

 

Er fint lite som slår hard rock og trad/heavy metal frå 60-,70- og 80-talet. Eg vart fødd 25-30 år for seint :p

 

Edit:Judas Priest - Beyond the Realms of Death. Den songen har kanskje ein av verdas beste gitarsoloar!

 

Jeg er enig med deg der. På alle punkter.

Lenke til kommentar
Så faktisk Mastodon live på Unholy Alliance i fjor.

Musikken var grei nok, men de kommuniserte faen ikke med publikum. Det eneste de gjorde var å gå opp på scenen, spille et knippe låter og deretter forsvinne, uten et ord. Jævlig kjedelige folk. <_<

 

Funker som eff for band som Neurosis å gjøre det slikt, men så er jo Mastodon sin musikk og scenepersonlighet(er) temmelig anonyme i forhold. Hirr.

Lenke til kommentar
Teletubbie: Er faktisk en smule lei The Berzerker :p

Sjekk ut Abominable Putridity og Devourment :D Det er grindcoren sin det ^^

 

De er ikke på spotify ;__;

Synd at Pig Destroyer og Torsofuck ble tatt ned og -__-

 

Uansett, jeg hører for det meste på band som Gorgoroth, Satanic Warmaster, Urfaust, Dark Funeral, Cock And Ball Torture, Dying Fetus, Taake, Wardruna (ikke helt metal men hey Gaahl og Kvitrafn fra ex gorgoroth) ect.

Men har veldig bred metal-smak og noen dager passer det bedre med Pantera og Lamb of God enn TNBM :p

 

 

Jeg får så forbanna latterkrampe hver gang jeg ser denne.

 

Liker du grindcore (kanskje ikke helt bandet i denne videoen da), kommer du til å like denne :p

Endret av Thappaz
Lenke til kommentar

Thappaz:

Jeg har gått drittlei TNBM og egentlig alt som har med BM å gjøre.

 

Altf4:

Likte ikke grindcore før. Men da jeg hørte på death metal, så følte jeg at det ikke var nok brutalitet. Jeg likte ikke at jo mer jeg hørte på det, jo mer soft ble det. Jeg har samme problem med grindcore nå, men jeg finner ikke noe som er mer brutalt! ><

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...