Gå til innhold

Den lille Metall tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... fatter ikke at de ikke spiller i Norge i 09. Forrædere <_<

 

De er vel opptatt med nytt album? Eller kanskje de er ferdige i studio? Vet ikke jeg..treige er de hvertfall.. og den DVDen fra Wacken de skulle slippe kommer jo aaaaldri :blink: Trodde Dimmu skulle være treige der jeg, men de slår sikkert Immortal med et år, selv om Dimmu spilte inn enda en konsert til DVDen etter Wacken hadde vært :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Er veldig spent på det nye albumet dems. Skal bli spennende og få høre hvordan det blir.

Husker en video på youtube for en stund siden der dem viste et riff fra albumet. Hørtes vertfall rått ut :)

Lenke til kommentar
... fatter ikke at de ikke spiller i Norge i 09. Forrædere <_<

 

De er vel opptatt med nytt album? Eller kanskje de er ferdige i studio? Vet ikke jeg..treige er de hvertfall.. og den DVDen fra Wacken de skulle slippe kommer jo aaaaldri :blink: Trodde Dimmu skulle være treige der jeg, men de slår sikkert Immortal med et år, selv om Dimmu spilte inn enda en konsert til DVDen etter Wacken hadde vært :p

De skal spille i blandt annet Sverige og Finland i år da, så opptatt med album er de ihvertfall ikke. :angry:
Lenke til kommentar

In Flames - The Chosen Pessimist. Heilt greit om folk skriv kva song det er snakk om, ikkje berre legger inn ein kryptisk Spotify URL :)

 

Den songen var forøvrig grusomt kjedelig :p

 

Immortal er derimot heilt fantastisk. Såg dei live på Hole in the Sky i 2007 var det vel. I følge madammen til Abbath/Olve har trommisen tatt turen i studio no, så det nærmar seg nytt album :)

Lenke til kommentar
... fatter ikke at de ikke spiller i Norge i 09. Forrædere <_<

 

De er vel opptatt med nytt album? Eller kanskje de er ferdige i studio? Vet ikke jeg..treige er de hvertfall.. og den DVDen fra Wacken de skulle slippe kommer jo aaaaldri :blink: Trodde Dimmu skulle være treige der jeg, men de slår sikkert Immortal med et år, selv om Dimmu spilte inn enda en konsert til DVDen etter Wacken hadde vært :p

De skal spille i blandt annet Sverige og Finland i år da, så opptatt med album er de ihvertfall ikke. :angry:

 

Hehe, nei, vet ikke jeg:P Kanskje det offentliggjøres noe senere i år? Er jo lov å håpe.

Lenke til kommentar
Ingen som liker gode gamle Judas Priest her da?

 

PainkillaAAAaAaAaAA!!! :D

 

HE! IS! THE PAINKILLER!! Dette er liksom en metalltråd, det er nevnt veldig lite av de gode gamle Judas Priest, Iron Maiden, Dio. Come on, people? Are we turning into a generation that can't appreciate the old, finer things?

 

(Beklager dobbelposten, forresten)

Endret av Jesusball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...