Gå til innhold

Grandiosa uten paprika


Grandis! Med eller uten paprika?  

  1. 1. Hva er best? Grandiosa med eller uten paprika?

    • Med paprika!
      19
    • Uten paprika!
      13


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine tankar om denne saka kan oppsummerast slik: Slutt å pirke i maten, og et paprikaen!

 

Ok, greit nok, der er tydlegvis ein marknad for "ferdigplukka" Grandiosa, so eg forstår at Stabburet lagar ein. Eg har ein slektning som alltid brukte å plukke vekk den "fæle" paprikaen. Sjølv har eg aldri heilt forstått det. Paprikaen smakar ikkje spesielt mykje, og er det einaste som tilsett eit minimum av farge og variasjon til det som ellers er ein rimeleg...fargelaus og lite variert pizza (det engelske ordet "bland" passar vel bra). I tillegg verka det som urimeleg mykje styr å plukke vekk 100 paprikabitar for å få seg eit måltid. Men no slepp altso folk å gjere denne jobben, gode nyhende for dei som vil ha maten sin so tam som mogleg.

 

Berre so det er sagt, sjølv om eg vanlegvis velger ein av dei små pizzaane i italiensk stil, synest eg det er godt med ein Grandiosa ein gong innimellom. Men då skal det vere den skikkelege typen, med paparika.

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Fordelen med denne er at den nå er nesten helt "ren". Altså pizzasaus og ost er jo noe alle bruker, mens resten kan man nå bestemme selv. Jeg synes den ble litt tam uten paprika, så jeg må tilføye den noe. Enten det er ekstra ost, skinke eller pepperoni.

 

Også er jeg helt enig i at det er latterlig at den skal koste mer enn den vanlige. Her hvor jeg bor er det en Rimi og de solgte 2-pack av den originale for 44 kroner for noen dager siden, mens den uten paprika koster 38 kroner for 1 stk (!), den burde ha kostet 20 kroner. Jeg synes 38 kroner for en Grandis "uten noe på" blir litt å dyreste laget. Da kjøper jeg heller en ferdig pizzabunn og lager hjemmelagd pizza :)

Lenke til kommentar

Greit med pizza uten paprika. Nå trenger vi bare å fjerne den fæle majonesen som pleier å være

på ost & skinke baguettene. Skjønner ikke hvorfor de har majones på, det er ingen selvfølge at

alle liker majones! Lag baguetter uten majones, så kan de som vil ha det på gå rundt med en majonestube i lomma!

 

Edit: Og den linken måtte du poste to ganger i samme tråd?

Endret av Crom
Lenke til kommentar
De unnskylder prisøkningen med at den skal inneholde mer ost.

 

Jaha. Så vekttapet fra fjerningen av paprikaen er eliminert ved at den samme vekten med ost er lagt på? For utfra hva som står på esken skal de veie det samme. Men at den skal bli så mye dyrere pga det er fullstendig idiotisk og på ingen måte en godkjent "unskyldning" (min mening hvertfall). Virker heller som en måte og slippe lage enda en pizza. For jeg tviler på at dem vil få no bra salg av pizzaen med tanke på prisen (og det er jo salget som avgjør om produksjonen fortsetter). Hadde prisen vært det samme ville nok flere ha kjøpt den. For jeg bruker heller to minutter ekstra på og fjerne paprikaen enn og betale mer for den samme pizzaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...