Gå til innhold

Grandiosa uten paprika


Grandis! Med eller uten paprika?  

  1. 1. Hva er best? Grandiosa med eller uten paprika?

    • Med paprika!
      19
    • Uten paprika!
      13


Anbefalte innlegg

Ble veldig glad når Grandiosa kom uten paprika, så slipper jeg å plukke den av. Har ikke så mye imot paprika, men den på grandisen er ikke god.

I tilegg er det mer ost på den.

Varer bare fram til mai, men hvis den selger bra, håper jeg den blir.

 

Noen andre som ble fornøyde når den kom?

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, har kjøpt den 4-5ganger nå...

 

Den er grei, men den er jævlig tam på smak...

 

 

OffTopic : I dag plukket jeg opp en 2-pack grandis original, denne kostet MERE en 2stk enkle grandiser...

 

Hva pukker er poenget med 2pack da.?

Blir så lei av idiotisk prising på prix.......

Økonomipakker er dyrere pr kg netto vare... Det er håpløst.......

Lenke til kommentar

Ikke noe å være redd for, de er borte om 10 år om det er alt inntaket de har hatt ;)

Kjenner flere som er på grandis-dietten, herregud for et kosthold!

 

Her i de butikkene jeg har vært på er prisforskjellen opp i mot 10kr, så det stemmer i følge artikkelen jeg så og ikke minst P4 sitt innslag. At litt ekstra ost og saus, etter at papriken er trekt i fra, skal koste 10 ekstra er bare tull, selv om Stabburet insisterer på at det er butikkene som styrer denne prisen. Noe sannhet er det nok i det siden man neppe bestiller i samme kvantum. Litt som Urge på 1.5L, som er overalt hvor jeg har sett 1-2kr dyrere enn den andre kjente merkene i gjennomsnitt.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Fjerne den eneste fargen på en pizza som allerede er rimelig innholdsløs? Ikke at paprikaen smaker noe, men jøje meg, det norske folk har visst altfor lite å engasjere seg i, haha.

 

Tiltredes.

 

De har jo fjernet det eneste som faktisk setter smak på pizzaen jo >.< Ikke det at jeg får i meg noe særlig med grandiser uansett men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...