Gå til innhold

Grandiosa uten paprika


Grandis! Med eller uten paprika?  

  1. 1. Hva er best? Grandiosa med eller uten paprika?

    • Med paprika!
      19
    • Uten paprika!
      13


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten paprika er mye bedre. Det var helt tragisk hvor dårlig den paprikaen er på den orginale. Den smaker seriøst plastikk. Jeg liker vanligvis fersk paprika på pizzaen, men når de kommer med ynkelige plastikk biter blir det rett og slett ikke godt. Kokt paprika er ekkelt. Derfor er den nye mye bedre ^_^

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Spiste den for noen dger siden. Jeg visste ikke at det var den uten paprika før den var ferdigspist. Men så skal det sies at jeg så på Heroes mens jegspiste den, er litt i mnegen verden da.

Lenke til kommentar

Var inne på butikken for et par uker sia, og skal ha en grandis. Økonomisk som jeg er tenkte at jeg går for den billigste grandissen(som jeg trodde var den uten paprika), selv om jeg egentlig synes det er en latterlig tanke med grandis uten paprika. Kommer til frysedisken, myser på prisen og hva ser jeg? Jo, at den jævelen uten paprika er DYRERE enn den med paprika? Betaler jeg for mindre paprika da liksom og 1 ekstra skive ost? Nei, blir nok ikke noe innkjøp av den pizzaen her i huset nei.

Lenke til kommentar

Funny fucking fact

 

2-pack Grandis koster MERE en enkeltpakker...

Hvor er poenget med dobbelt (økonomipakke) om den er dyrere en å kjøpe to vanlige enkle......

 

(ref. priser coop Prix)

 

Gjelder forøvrig mange økonomipakker når man ser på pris pr kg / stk...

Det er så ufattelig idiotisk, ikke bare er økonomipakker dyrere, men de er alltid mindre praktiske en porsonspakker og de kunne spart mye på produksjonskostnader om de bare kuttet ut "økonomipakkene", så den originale varen kunne blitt billigere.....

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Hvis det er sånn har jeg blitt lurt i mange år gitt, den skal matprodusentene virkelig ha! Ved å kalle det familiepakning og økonomipakning har de tjent millioner på at folk ikke sjekker kilopris.

 

On topic: Grandisen kan brukes som utgangspunkt til en bra pizza, med riktig tibehør. I seg selv er det noe av det tristeste i frysedisken, Pizza Rusticale, Ristorante, Big One Restaurant er bedre.

 

For ei flott bikkje Tore! Har sånn selv:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Selv kjøper jeg Grandiosa uten paprika av og til, men er enig at det kan bli noe tamt uten paprika, selv om jeg ikke liker paprikaen som ligger på grandiosaen. Pleier drysse på litt pepper og hvitløkspulver, da blir det litt mer smak. Evt litt ekstra ost. Har alltid plukket av paprikaen på grandiosa, men spiser gjerne baguetter og salat med store paprikabiter i/på. Paprika er en god grønnsak, men lurer på hva de egentlig gjør med den på pizzaen. Smaker beiskt og har en skikkelig ekkel konsistens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...