Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

For AltF4 og andre som liker morsomme småting som egentlig ikke har noe med selve gameplayet å gjøre:

 

 

Awesome :D

 

Haha fantastisk!

 

Prøvde nettopp protoss, og jeg kan endelig konkludere med at jeg nok må spille enspillerkampanjene for å i det hele tatt ha noen idè om hva jeg kan og skal bruke de forskjellige enhetene i hver rase til, utover det helt åpenbare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen lærer SC2 MP på to-tre rundar. Du må prøva ei stund før du seier at det er umulig å læra seg MP spelet. Lurt å prøva litt custom matches før du speler placement(Ranked), det er og veldig lurt å lesa om taktikkar på forum og det er lurt å sjå replays. Mange replays.

Lenke til kommentar

Da vil du slite siden det kun er terran og en mini protoss campaign, om du heller prøver Challenges, som er laget nettopp for å hjelpe folk på vei inn i multiplayer tror jeg dog det kan gå bra ;)

 

Som sagt før så bryr jeg meg fletta om multiplayeren til StarCraft 2. Finner det ikke en gang litt interessant å skulle spille dette spillet online, med mindre jeg spiller med/mot venner for moro skyld.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg dønn ihjel til campaignen jeg. Sitter å spiller gjennom sc1 og BW campaign nå mens jeg er på jobb :p

 

merkes at det er mange år siden sist. Jeg gadd ikke følge med på storyen sist jeg spilte den. Den er rimelig brilljant ^^

Endret av deac
Lenke til kommentar

Da vil du slite siden det kun er terran og en mini protoss campaign, om du heller prøver Challenges, som er laget nettopp for å hjelpe folk på vei inn i multiplayer tror jeg dog det kan gå bra ;)

 

Som sagt før så bryr jeg meg fletta om multiplayeren til StarCraft 2. Finner det ikke en gang litt interessant å skulle spille dette spillet online, med mindre jeg spiller med/mot venner for moro skyld.

 

Brydde meg ikke noe særlig heller. Kunne ikke fatte hva som var så morsomt med noe så stressende... Tidlige rusher, masse stress med å kapre resurser, units som blir voldtatt overlegent av et like stor antall andre units som ser ut til å være skapt for å ta mine...

 

Men plutselig ble jeg bitt av basillen! Jeg bestemte meg for å prøve en taktikk, og den funket som bare rakkern. Det var akkurat i det øyeblikket jeg ble hekta. Man får et lite "rush" når ting fungerer:)

 

Spillet handler (blant annet) om å legge konstant press på motstanderen, ha bra intel om hva motstanderen skal bygge, og slå ned på det med counters. De fleste (om ikke alle) units har en eller flere counter-units som fungerer utmerket. Lærer du deg de så er du et stykke på vei.

 

Blir fort avhengig når du spiller med faste folk...Gleder meg som bare rakkern til 3v3!

 

Enig i at det er veldig tøft å skulle bli kjent med units når du spiller multiplayer. Er greit å øve seg mot (en foreløpig hjernedød) pc motstander.

Lenke til kommentar

aaargh, nettopp startet ett 2v2 game og så får vi beskjeden, 10min until the system shuts down!

da var det bare all in marine og SCV rush XD

 

Lurer på om det er 3v3 og 4v4 som kommer nå :)

 

Edit: Ser ikke sånn ut

 

StarCraft II Beta -- Patch 12 (version 0.14.0.15343)

 

The latest patch notes can always be found on our StarCraft II Beta General Discussion forum.

 

Balance Changes

 

 

* PROTOSS

 

o Forge

 

+ Build time increased from 35 to 45.

+ Life and shield values decreased from 550/550 to 400/400.

 

o Mothership

 

+ Vortex now removes Force Fields within its area of effect.

 

 

* TERRAN

 

o Thor

 

+ Radius decreased from 1.375 to 0.8125.

+ Model size reduced to match new radius.

 

 

* ZERG

 

o Roach

 

+ Supply count increased from 1 to 2.

 

 

 

User Interface

 

 

* Several Hotkey changes have been made (German client only).

 

 

Bug Fixes

 

 

* Fixed a crash which when quitting the program.

 

Thor gets hit by the Shrink Ray!

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Håper ikke Thor er mye mindre enn han var.. Likte at han var så stor og sterk!

 

Har forresten noen tips/builds til Zerg litt senere i kampen? Har ikke funnet noe som funker bra for meg enda..

Lenke til kommentar

Ouch, nerf bat på zerg ja. Kunne i det minste buffet zerglings pittelitt for å kompansere. Men men, får se hvordan dette merkes i spillet.

 

Krashen når man quitter har jeg merket iallefall. Hver eneste gang jeg quitter faktisk.

alt+f4 funker bra men hvis du ikke har lyst til det så funker det også å logge ut før du tar exit game.

det første har jeg prøvd og den andre måten sier en kamerat at funker fint :p

Lenke til kommentar

Samme her, må gå inn i task manager for å avslutte. Har merket at når jeg sender observer inn i motstanderns base så er det veldig sjeldent at han faktisk tar seg bry med å drepe den. Spiller hovedsaklig protoss så jeg slenger som regel opp en pylon i utkanten av basen og warper inn units og går for alle arbeiderne. Fungerer ganske bra :)

Lenke til kommentar

Samme her, må gå inn i task manager for å avslutte. Har merket at når jeg sender observer inn i motstanderns base så er det veldig sjeldent at han faktisk tar seg bry med å drepe den. Spiller hovedsaklig protoss så jeg slenger som regel opp en pylon i utkanten av basen og warper inn units og går for alle arbeiderne. Fungerer ganske bra :)

det er jo fordi som regel er det svært sjeldent at han oppdager at den er der pga cloak :p

er egentlig en no brainer som regel hvis du spiller mot toss. Men glemmer selv det mange ganger, har vel bare oppdaget det en gang til nå når jeg bygde en raven mot DT som tilfeldigvis oppdaget en Observer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...