Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i all verden skal vi gjøre mellom den 31. mai og release :o?

 

Waaaaaah! :cry:

 

Jeg skal ihvertfall se fotball-vm og spille gjennom campaign i SC:)

 

Jaaaa! SC campaign må jeg komme meg gjennom. alt for lenge siden sist. Begynte jo, men kom ikke langt før jeg fikk betakey.

 

Er litt redd for at det blir for lite VM...har canal-digital parabol:( Får ikke viasat kanalene bortsett fra 4:(

litt off-topic, men det kommer til å gå en god del kampen på viasat 4. (og tv2 selfølgelig)

 

 

Ah, satser på det :)

 

Litt synd det med rettighetene...fotball VM bør være allemannseie.

 

Ravenrage... før du EVT bestiller? Vi veit alle at du kommer til å bestille! :D

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

Nå har jeg STRAKS portrait for 50 Random wins :D

Tror også jeg snart er klar for Silver Leauge (driver og lurer rundt i top10-ish og sloss en del mot silver, som faktisk føles ut som en mer real utfordring)

 

Gruer meg litt til beta-slutt kjenner jeg. Dog, gleder meg ENDA mer til release :o

 

Edit:

SATAN, regna på hvor mange kamper jeg har spilt tilsammen (1v1 og 2v2) og kom frem til at jeg ligger rudnt 315 kamper :o Når fikk jeg tid til det? :huh:

Endret av Decreeofj
Lenke til kommentar

Nå har jeg STRAKS portrait for 50 Random wins :D

Tror også jeg snart er klar for Silver Leauge (driver og lurer rundt i top10-ish og sloss en del mot silver, som faktisk føles ut som en mer real utfordring)

 

Gruer meg litt til beta-slutt kjenner jeg. Dog, gleder meg ENDA mer til release :o

 

Edit:

SATAN, regna på hvor mange kamper jeg har spilt tilsammen (1v1 og 2v2) og kom frem til at jeg ligger rudnt 315 kamper :o Når fikk jeg tid til det? :huh:

 

Haha, jeg har noe sånt jeg og :)

 

Klarte endelig å få "Solo beta crusher" - målet for betaen er nådd :)

 

Mangler team beta crusher, men vet ikke om jeg klarer å få så mange team wins!

Lenke til kommentar

Nå har jeg STRAKS portrait for 50 Random wins :D

Tror også jeg snart er klar for Silver Leauge (driver og lurer rundt i top10-ish og sloss en del mot silver, som faktisk føles ut som en mer real utfordring)

 

Gruer meg litt til beta-slutt kjenner jeg. Dog, gleder meg ENDA mer til release :o

 

Edit:

SATAN, regna på hvor mange kamper jeg har spilt tilsammen (1v1 og 2v2) og kom frem til at jeg ligger rudnt 315 kamper :o Når fikk jeg tid til det? :huh:

 

Haha, jeg har noe sånt jeg og :)

 

Klarte endelig å få "Solo beta crusher" - målet for betaen er nådd :)

 

Mangler team beta crusher, men vet ikke om jeg klarer å få så mange team wins!

 

HÆÆÆ??1+!! Ser jeg tvil i dine ord Aebriol? Hvor mange ganger har vi ikke sett slaget tapt, men fortsatt klart å dratt våre slitne nerdehender opp fra den dypeste avgrunn? Hvor ofte har ikke fienden banket på våre porter med cyber våpen og kuler og vi har svart med blod, svette og tårer og kastet våre hullete sko på dem!? NEI ikke tvil, for på Bnet kan alle overleve til og med de tidligste Zerg rushene.

Lenke til kommentar

Haha, jeg har noe sånt jeg og :)

 

Klarte endelig å få "Solo beta crusher" - målet for betaen er nådd :)

 

Mangler team beta crusher, men vet ikke om jeg klarer å få så mange team wins!

 

HÆÆÆ??1+!! Ser jeg tvil i dine ord Aebriol? Hvor mange ganger har vi ikke sett slaget tapt, men fortsatt klart å dratt våre slitne nerdehender opp fra den dypeste avgrunn? Hvor ofte har ikke fienden banket på våre porter med cyber våpen og kuler og vi har svart med blod, svette og tårer og kastet våre hullete sko på dem!? NEI ikke tvil, for på Bnet kan alle overleve til og med de tidligste Zerg rushene.

... nå mangler jeg ganske mange wins på å få den da :)

Lenke til kommentar

Patch 13 kommer med 3vs3, og to sårt tiltrengte protoss nerfs.

 

Hvorfor de buffer marines enda MER skjønner jeg overhodet ikke.

 

Det er vel for at sånne som meg som går 5 barrack all marine timing push skal gidde å ta upgrades overhodet? Hehe :)

 

Haha, eg elsker marines, går for en 5 barracks push mot protoss hele tiden, spammer ghosts konstant fra ene barracken. Eg digger det, men eg upgrader aldri, går kun på 1 gas i starten så har ikke råd uansett.

 

Utallige ganger har eg hørt "how am I suppose to beat this?", og det etter han har prøvd å cannon rushe meg, som failet og kostet han endel mineraler. Eg har overhodet ikke dårlig samvittighet overfor protoss, kanskje den rasen med mest lame taktikker i starten. Kanskje eg bare er sur og såret over de utallige timed pushene protoss drev på med når eg var zerg hehe. Nå er hevnen søt!

 

Vi burde fått til noe 4v4 da, gjengen her på gamer.no.

Lenke til kommentar

Haha, eg elsker marines, går for en 5 barracks push mot protoss hele tiden, spammer ghosts konstant fra ene barracken. Eg digger det, men eg upgrader aldri, går kun på 1 gas i starten så har ikke råd uansett.

At du i det hele tatt bygger refinery er en uting her!

 

Ghosts mot protoss er en uting?

Lenke til kommentar

Haha, eg elsker marines, går for en 5 barracks push mot protoss hele tiden, spammer ghosts konstant fra ene barracken. Eg digger det, men eg upgrader aldri, går kun på 1 gas i starten så har ikke råd uansett.

At du i det hele tatt bygger refinery er en uting her!

 

Ghosts mot protoss er en uting?

Kommer jo an på planen...

 

Jeg pusher med kun mineraler, 5 barracks, når 5. barracks er ferdig. Normalt er det før det er bygget noe særlig units hos motstander i det hele tatt.

 

Skal man spille lenger er selvfølgelig Ghosts bra.

 

Jeg personlig er veldig dårlig som terran, og da spiller jeg så enkelt som mulig - ikke korrekt :)

Lenke til kommentar

Haha, eg elsker marines, går for en 5 barracks push mot protoss hele tiden, spammer ghosts konstant fra ene barracken. Eg digger det, men eg upgrader aldri, går kun på 1 gas i starten så har ikke råd uansett.

At du i det hele tatt bygger refinery er en uting her!

 

Ghosts mot protoss er en uting?

Kommer jo an på planen...

 

Jeg pusher med kun mineraler, 5 barracks, når 5. barracks er ferdig. Normalt er det før det er bygget noe særlig units hos motstander i det hele tatt.

 

Skal man spille lenger er selvfølgelig Ghosts bra.

 

Jeg personlig er veldig dårlig som terran, og da spiller jeg så enkelt som mulig - ikke korrekt :)

 

Ah, eg bruker Gretorp's ghostmarine push. Eg taper kun (mot protoss) om eg har for mye ressurser til overs, noe eg sliter med som terran. Brukte å spille zerg, var så enkelt å makroe opp, hadde eg 500 mineraler var det bare å velge larve og bestille on-demand det du ville ha. Mye mer planlegging som terran.

 

Dessuten, Ghosts er kanskje en av favorittene mine. De er brukenes fra tidlig til seint. Avilo, en annen veldig god terran spiller, bruker 3 ghosts med 3 nukes for harrassing lategame. Han tar ut et kritisk område med mye produksjon med ghosts. Han går ghost og mech mot protoss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...