Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

SC2_WOL_Logo.png

Genrell info

Genre: Real-Time Strategy

Utvikler: Blizzard Entertainment

Utgiver: Blizzard Entertainment

Distributør: Activision Blizzard

Utgivelsesdato: 27/07/2010 (løp og kjøp!)

 

Offisielle Battle Reports

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

 

Musikk

Her kan du laste ned en samling av musikken som er med i betaen.

 

Gamer.no brukere på BNet!

zeox: zeox.898

MrDarkey: MrDarkey.400

ghad: MortalCoil.371

Aebriol: aebriol.380

Doctor_Who: JamesRaynor.615

henrikrox: HenrikHOE.691

Ichimaru: fRekvi.837

eivind: eivind.515

Atsjonas: Atsjonas.901

AbnormalFetus: Dax.588

 

(tallkoden finner du her)

 

 

Hell, it's about time!

Endret av zeox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ærlig innrømme at jeg har aldri prøvd StarCraft.

Jeg har alltid vært en Warcraft fyr, det må være sverd og magi... det framtidsgreia er ikke noe for meg, tror jeg da.

 

Starcraft 2 ser jo ekstremt kult ut da, og kanskje er det verdt å prøve?

Noen som vet om det er mulig å skaffe seg StarCraft 1? Bare for å prøve det litt å se om det er noe for meg.

Gjerne fullversjon, men demo kan vel gå det også.

Mener da selvfølgelig om det er noe gratis som kan nedlastes og nei, ikke torrent men noe helt lovlig.

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er mulig å skaffe seg StarCraft 1? Bare for å prøve det litt å se om det er noe for meg.

Gjerne fullversjon, men demo kan vel gå det også.

Mener da selvfølgelig om det er noe gratis som kan nedlastes og nei, ikke torrent men noe helt lovlig.

 

Nesumar

 

Ikke noe er gratis her i livet, og spesielt ikke et så godt spill som StarCraft :)

Har ikke blitt abandonware enda, men du finner det + ekspansjonspakke til 100,- på flere nettbutikker, bare søk etter Battlechest utgaven. Så F.eks. Absoluttspill.no hadde det. Verdt den hundrelappen om du liker WarCraft spillene.

 

Edit: Fikse link

Endret av Shicca
Lenke til kommentar
Noen som vet om det er mulig å skaffe seg StarCraft 1? Bare for å prøve det litt å se om det er noe for meg.

Gjerne fullversjon, men demo kan vel gå det også.

Mener da selvfølgelig om det er noe gratis som kan nedlastes og nei, ikke torrent men noe helt lovlig.

 

Nesumar

 

Ikke noe er gratis her i livet, og spesielt ikke et så godt spill som StarCraft :)

Har ikke blitt abandonware enda, men du finner det + ekspansjonspakke til 100,- på flere nettbutikker, bare søk etter Battlechest utgaven. Så F.eks. Absoluttspill.no hadde det. Verdt den hundrelappen om du liker WarCraft spillene.

 

Edit: Fikse link

Man kan og kjøpe det fra Blizzard sin egen DDL butikk

Fra hva jeg spillte i sommer blir dette det siste spillet jeg noen sinne kommer til å kjøpe. Forhåpentligvis er betaen rett rundt hjørnet!

Lenke til kommentar

Hver gang jeg leser om SC2, så får jeg faktisk mer lyst til å spille det orginale, enn 2-ern. Har kanskje litt med gode minner, hvor jeg og en kompis drev med flere timer mer kamper på 17Mai mens alle andre var ute og gikk i tog. Utrolig geeky, men fremdeles et av de beste 17 Mai-minnene jeg har.... ved siden at jeg ble sammen med min nåværende kjæreste på en 17 Mai :p

Lenke til kommentar
Hva synes dere om at spillet skal deles inn i så mange deler?

Altså ett spill for en rase tror jeg det var.

Blir mye penger for å få alt i spillet, men grunnen var vel at spillet var såpass stort at ett spill for alt ble for lite.

 

 

Nesumar

Jeg har ingen verdens ting imot det. Når det tilsier at jeg får spillet tidligere enn før tenkt, mer missions og en dypere story: meld meg på! Relic gjorde akkurat det samme med Dawn of War og det virket ikke som at noen hadde noe imot det. Jeg har hvertfall alle DoW spillene og jeg kommer til å ha alle sc2 pakkene og :).

Jeg klarer ikke helt å se forskjellen på dette og det originale starcraft, annet enn at vi må vente et par år med en zerg campaign

Lenke til kommentar

Er ikke så tilhenger av at de deler spillet opp. Personlig kommer jeg til å bruke singleplayer delen som en kjapp opplæring om de nye enhetene før jeg begir meg ut på battle.net

Hadde vært fordel om jeg kunne runde alle kampanjene rett etter hverandre.

 

Menmen, dette blir uansett det neste store strategi spillet for massene og jeg gleder meg vilt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...