Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

Fikk kode av Error i kveld ^_^

 

Det går altså an å spille mot PC'en? Går det an å stille inn vanskelighetsgrad og handicap også? Jeg er egentlig langt mer interessert i enhetene og bygningene enn jeg er i selve slossingen, ettersom jeg kommer til å spille veldig lite online med fullversjonen av spillet.

 

Som svoren tilhenger av et fullt utviklet techtree taper jeg det meste som eksisterer av kamper.

Går rett på battlecruisers du da, tenker jeg. På den crackede versjonen jeg har kan man stille vanskelighetsgrad. Vet ikke hvordan det er for de med beta-key.

 

Du fikk visst positiv tilbakemelding av meg for innlegget ditt. Måtte teste den moderne moderne knappen med plusstegn.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann,

 

Vant en kode til betaen i konkurransen her på Gamer.no, men har funnet ut at jeg ikke får tid til å bruke den. Alle mine venner er også triste sjeler som enten ikke spiller, eller som prioriterer studier over spill, så lodder ut her.

 

Første PM får koden. Sannsynligvis om noen timer ettersom jeg er Kina og planlegger køye nå.

 

Edit: Gikk visst kun 5 min til første PM gitt.

Endret av IceHeim
Lenke til kommentar

Som svoren tilhenger av et fullt utviklet techtree taper jeg det meste som eksisterer av kamper.

 

 

Anbefaler at du finner deg en kompis, setter i gang 2v2 og prøver å velge vekk alt som ikke er twilight fortress - gode muligheter til å teste hva det skal være av units før man blir overkjørt av 200/200 void rays / brood lord eller annet moro :p

Lenke til kommentar

Tilgi meg om det er blitt spurt før. Men har fått beta-key og har lagt spillet til på battle.net. men når jeg skal logge inn i spillet får jeg at det ikke er noe starcraft 2 associated med den battle.net-kontoen! Noen som har vært borti det?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har lastet ned clienten fra battle.net siden etc men istede installert fra en annen kilde vil du få problemer med å logge inn :) Det problemet hadde iallefall jeg i starten når jeg bare hadde crack versionen av clienten

Lenke til kommentar

hadde den nede på 5-6 minutter. sjekke brannmurer og routere?

 

Jeg fikk ikke opp noen meldinger om dette i går, men når jeg startet i dag fikk jeg spørsmål om å fortsette eller fjerne blokkering. Nå gikk det betraktelig fortere, og er alt ferdig med å patche etter noen få minutter.

Lenke til kommentar

LoL, vant alle mine placement kamper i 2v2 og ble satt i Platinum ligaen, sweet :D

 

sliter fortsatt med å komme meg ut av Bronze i 1v1.

 

Det går ikke på wins men hvem du vinner over. I placement møter du folk fra forskjellige liger og divisjoner for å teste deg. Så da vant du over platinum spillere isåfall.

(Tror det er sånn det funker) For jeg vant 4/5 og havnet i Copper :p

Lenke til kommentar

Hvordan starter jeg et spill mo AI'en?

gå inn på multiplayer, nede mot høyre står det Create A Game, velg ett kart, så er det en liten knapp hvor det står +A.I. som da vil fylle opp spiller 2 baren, du kan velge handicap og vansklighets grad på computeren, men i betaen så er det kun very easy som er mulig. har spilt mot AI en gang og det jeg så var at han etter 10min hadde lagd omtrent alt av bygninger men bare produsert 6 zerglings, så min hær med marauders marines og Siege tank valset over hele greiene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...