Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, vi kan ikke gjøre noe anent enn å vente.

Det blir nok bedre, men jeg har en følelse av at EA ikke trodde det skulle bli SÅ stor pågang. Som tidligere sagt i denne tråden er det like mange eller fler som spiller dette på PC enn konsoll. Akkurat det trur jeg ikke EA hadde forutsett.

Battlefield.no/multigamer.no leverer PC servere med best ping i norge atm. De har kunn 4/8 servere aktive fordi de vil redusere sitt eget trykk på EA.

 

Vi får bare krysse fingrene for at det blir fiksa snart. =D

Lenke til kommentar

Gikk 30-2 som sniper på Rush mode, var defender. EZY

 

Syns panama canal, white pass er utrolig gode Conquest maps btw. En ting de burde fixe er at begge personene ikke burde dø når du er i close combat og begge skyter samtidig, har skjedd meg sikkert 20 ganger nå ...

Lenke til kommentar

Står ganske klart på menyen til spillet at EA sin ingame butikk som er nede og at dem jobber med det. Har ingenting med Playstation Store å gjøre...den er oppe å går.

 

Men er påtide dem får ordnet det nå.

 

Jeg har en slik VIP kode og en for et våpen å taste inn, men så at perksa til multiplayer ble låst opp uten at jeg behøvde å taste inn koden.

Lenke til kommentar

 

 

Andre enn meg som har det samme problemet med favorittservere? De som er lyse får jeg ikke joinet.

 

Jeg får heller ikke joinet noen servere, antageligvis så er de nede for øyeblikke ;)

 

Fy faen dette er et awesome spill! Er helt hooked nå. Engineer er elsk :)

 

Engineer med M14, 2-3 skudd i brystkasa BAM dø! Ikke lenge igjen til jeg får G3. Tenk engineer med G3, USTOPPELIG

Endret av ThaBuG
Lenke til kommentar

Er det noen andre som ikke får logget inn nå?? Var inne sist for ca en halv time siden.

På pc btw...

 

Ble nettopp ferdig med singleplayeren selv. Tenkte å hive meg på multiplayer, men får ikke til å logge inn her heller :(

 

Edit: nm, fikk til å logge in nå

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...