Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Asj, får ikke perfekt fps akkurat. Skulle gjerne hatt mer fps mtp. at det er et MP-spill. Forøvrig tåler folk litt drøyt mye. Skyter avogtil 20 skudd på folk uten av de dør. Merkverdig nok syntes jeg ikke det var noe problem når jeg testa PS3 demoen.

 

Bruker du assault våpen? Husk på at de "spreer" mye (recoil), dvs kulene spres ut over. For god uttelling, skyt i burst ;)

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

fikk spillet mitt fra Elkjøp i dag :) positivt overrasket at det kom så fort, etter alt jeg har hørt om de etter ODST blant annet.

 

Har spilt det nå en time og det imponerer veldig, gleder meg veldig til å starte det opp igjen :)

 

 

Beste kit --> Engineer: XM8 compact, tracer dart, RPG-7 eller Carl Gustav og red dot sight.

 

Ser du en fiende, så skyter du raketten, hvis ikke instant-death så dreper du dem på 1-2 kuler. Kjører 30 - 5 i flere runder :).

 

 

Er det noen snipere som camper? Bare å skyte raketten. Noen som gjemmer seg i en bygning? Stress ikke, bare å fyre løs en rakett og ut kommer de, bare se! Ser du en kjøretøy, er det bare å ta frem tracer dart og fyre på. Dermed må du løpe på baksiden av kjøretøyet (gjelder forsåvidt, tanks, light tanks og APC). Før du vet ordet av det vil tanksen være sprengt og du få 2-3 kills!

 

 

UTROLIG deilig med 70-80 FPS i heavy kamper og 90+ FPS når det ikke skjer så mye.

 

Min settings.ini:

[WindowSettings]

Width=1920

Height=1080

Fullscreen=true

RefreshRate=60

VSync=false

[sound]

Quality=medium

VoipEnable=true

SpeakerCount=0

[Graphics]

Effects=high

Soldiers=high

Vehicles=high

Overgrowth=high

Undergrowth=medium

StaticObjects=high

Terrain=high

Shadows=low

Bloom=false

HSAO=false

MSAA=0

Water=high

MainQuality=custom

Texture=high

DxVersion=9

Aniso=2

Detail=high

RenderAheadLimit=2

Fov=75

 

Har satt anti-alias og slikt inne på ATi CCC, lastetidene har også blitt betydelig bedre, loader en map på 7-10 sekunder!

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar

Å spille med rocketlauncher som hovedvåpen mot fotsoldater er etter min mening latterlig døvt. Blir som å vinne i et bilrace mot elbiler med en Formel-1 bil. Ja, du vinner, men det er forferdelig lite tilfredsstillende og samtidig latterlig irriterende.

Lenke til kommentar

har ikke fått spillet fra elkjøp :( men elkjøp folka ringte meg i dag, og de sa at jeg får spillet innen neste uke men jeg får ikke Limited Edition :o jeg bestillte det på elkjøp får en uke siden på pc :/ noen som har fått Limited Edition fra elkjøp? de sa at dem ikke fikk dem inn alikevell :/

Lenke til kommentar

har ikke fått spillet fra elkjøp :( men elkjøp folka ringte meg i dag, og de sa at jeg får spillet innen neste uke men jeg får ikke Limited Edition :o jeg bestillte det på elkjøp får en uke siden på pc :/ noen som har fått Limited Edition fra elkjøp? de sa at dem ikke fikk dem inn alikevell :/

 

Merkelig, da jeg kjøpte, stod det tonnevis med LE i butikk :p

Lenke til kommentar

fikk spillet mitt fra Elkjøp i dag :) positivt overrasket at det kom så fort, etter alt jeg har hørt om de etter ODST blant annet.

 

Har spilt det nå en time og det imponerer veldig, gleder meg veldig til å starte det opp igjen :)

 

 

Beste kit --> Engineer: XM8 compact, tracer dart, RPG-7 eller Carl Gustav og red dot sight.

 

Ser du en fiende, så skyter du raketten, hvis ikke instant-death så dreper du dem på 1-2 kuler. Kjører 30 - 5 i flere runder :).

 

 

Er det noen snipere som camper? Bare å skyte raketten. Noen som gjemmer seg i en bygning? Stress ikke, bare å fyre løs en rakett og ut kommer de, bare se! Ser du en kjøretøy, er det bare å ta frem tracer dart og fyre på. Dermed må du løpe på baksiden av kjøretøyet (gjelder forsåvidt, tanks, light tanks og APC). Før du vet ordet av det vil tanksen være sprengt og du få 2-3 kills!

 

 

UTROLIG deilig med 70-80 FPS i heavy kamper og 90+ FPS når det ikke skjer så mye.

 

Min settings.ini:

[WindowSettings]

Width=1920

Height=1080

Fullscreen=true

RefreshRate=60

VSync=false

[sound]

Quality=medium

VoipEnable=true

SpeakerCount=0

[Graphics]

Effects=high

Soldiers=high

Vehicles=high

Overgrowth=high

Undergrowth=medium

StaticObjects=high

Terrain=high

Shadows=low

Bloom=false

HSAO=false

MSAA=0

Water=high

MainQuality=custom

Texture=high

DxVersion=9

Aniso=2

Detail=high

RenderAheadLimit=2

Fov=75

 

Har satt anti-alias og slikt inne på ATi CCC, lastetidene har også blitt betydelig bedre, loader en map på 7-10 sekunder!

Hvorfor hsao false og shadows low? og dx9?;O

du mister mye eye candy

 

syntes også fov på 75 er overkill på 1920x1080

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

har ikke fått spillet fra elkjøp :( men elkjøp folka ringte meg i dag, og de sa at jeg får spillet innen neste uke men jeg får ikke Limited Edition :o jeg bestillte det på elkjøp får en uke siden på pc :/ noen som har fått Limited Edition fra elkjøp? de sa at dem ikke fikk dem inn alikevell :/

 

Merkelig, da jeg kjøpte, stod det tonnevis med LE i butikk :p

 

Er ikke alle versjonene foreløpig LE? Jeg kan ikke huske å ha sett noe annet når jeg var ute i butikken.

 

BC2 online er elsk. Jeg har for det meste spilt Rush, og det er shitgøy. Rimelig tilfredsstillende at du kan velge hvilken bane du vil spille på, og mestringsfølelsen er milevis unna MW2(på en god måte). happy.gif

Lenke til kommentar

fikk spillet mitt fra Elkjøp i dag :) positivt overrasket at det kom så fort, etter alt jeg har hørt om de etter ODST blant annet.

 

Har spilt det nå en time og det imponerer veldig, gleder meg veldig til å starte det opp igjen :)

 

 

Beste kit --> Engineer: XM8 compact, tracer dart, RPG-7 eller Carl Gustav og red dot sight.

 

Ser du en fiende, så skyter du raketten, hvis ikke instant-death så dreper du dem på 1-2 kuler. Kjører 30 - 5 i flere runder :).

 

 

Er det noen snipere som camper? Bare å skyte raketten. Noen som gjemmer seg i en bygning? Stress ikke, bare å fyre løs en rakett og ut kommer de, bare se! Ser du en kjøretøy, er det bare å ta frem tracer dart og fyre på. Dermed må du løpe på baksiden av kjøretøyet (gjelder forsåvidt, tanks, light tanks og APC). Før du vet ordet av det vil tanksen være sprengt og du få 2-3 kills!

 

 

UTROLIG deilig med 70-80 FPS i heavy kamper og 90+ FPS når det ikke skjer så mye.

 

Min settings.ini:

[WindowSettings]

Width=1920

Height=1080

Fullscreen=true

RefreshRate=60

VSync=false

[sound]

Quality=medium

VoipEnable=true

SpeakerCount=0

[Graphics]

Effects=high

Soldiers=high

Vehicles=high

Overgrowth=high

Undergrowth=medium

StaticObjects=high

Terrain=high

Shadows=low

Bloom=false

HSAO=false

MSAA=0

Water=high

MainQuality=custom

Texture=high

DxVersion=9

Aniso=2

Detail=high

RenderAheadLimit=2

Fov=75

 

Har satt anti-alias og slikt inne på ATi CCC, lastetidene har også blitt betydelig bedre, loader en map på 7-10 sekunder!

Hvorfor hsao false og shadows low? og dx9?;O

du mister mye eye candy

 

syntes også fov på 75 er overkill på 1920x1080

 

HSAO, merket ikke til store forandringer da jeg slo det av, akkurat. Shadows er heller ikke så viktig, kan sikkert sette det til medium, men spillet ser utrolig lekkert ut allerede, samtidig som det kjører veldig, veldig smooth! DirectX 10, så klarer jeg i det minste å se noe som helst, sand- og snøstormene som du kaller for "eyecandy" :p.

 

By the way, loader sykt raskt med DirectX 9, som sagt fra 7 til 10 sekunder (kanskje mindre). Tar litt lenger tid med DirectX 10 :).

 

Du må også ikke glemme at FOV i BC2 er horisontal og ikke vertikal, som sagt så holder jeg på med tweaks av options. Flere tips hadde vært behjelpelig :).

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...