Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Er det bare hos meg skytingen har begynt å bugge seg av og til? Si sånn ca hver 30-40de gang jeg trykke på skyteknappen, så fortsetter den å skyte etter at jeg har sluppet den.

Lenke til kommentar

Har akkurat bestillt BC2 fra komplett og lurer på om det krever mye nett? Har en linje som klarer 1888 kb/s. Blir det et problem?

 

Heter telenor basis. Er det noen med det som sliter med de mapsa med flest players? Linja skal vere 2mbit i sec men speedtest sier at jeg har 1,8mbit i sec. Det er np for å spille BF:BC2 eller?

Lenke til kommentar

spiller multi på xbox selv og har ikke hatt noe særlig problemer med å få fullt lag på rush eller conquest, men spilte litt squad death match tidligere med venner og der var det tydelig mangel på motstandere, ett game så var det fire fulle lag, ett annet så var det kun ett lag, og enda ett så var det oss 4 vs en squad med kun to i.

Lenke til kommentar

Har akkurat bestillt BC2 fra komplett og lurer på om det krever mye nett? Har en linje som klarer 1888 kb/s. Blir det et problem?

 

Heter telenor basis. Er det noen med det som sliter med de mapsa med flest players? Linja skal vere 2mbit i sec men speedtest sier at jeg har 1,8mbit i sec. Det er np for å spille BF:BC2 eller?

 

har et nett på 718 kB/s og spiller uten problemer, bare å kjøre på :)

Endret av liland10
Lenke til kommentar

Har akkurat bestillt BC2 fra komplett og lurer på om det krever mye nett? Har en linje som klarer 1888 kb/s. Blir det et problem?

 

Heter telenor basis. Er det noen med det som sliter med de mapsa med flest players? Linja skal vere 2mbit i sec men speedtest sier at jeg har 1,8mbit i sec. Det er np for å spille BF:BC2 eller?

 

har et nett på 718 kB/s og spiller uten problemer, bare å kjøre på :)

 

Umm, det er forskjell på bit og bytes. Jeg måler ca 11-12 mbit og kan laste ned med en hastighet på 1.4-1.6 mb/s, eller ca 1400-600 kB/s. Du kan jo laste ned Wireshark (bruk Google) og se hvor mye BC2 krever av nettet, men tror ikke at det skal være all verden.

Lenke til kommentar

Har akkurat bestillt BC2 fra komplett og lurer på om det krever mye nett? Har en linje som klarer 1888 kb/s. Blir det et problem?

 

Heter telenor basis. Er det noen med det som sliter med de mapsa med flest players? Linja skal vere 2mbit i sec men speedtest sier at jeg har 1,8mbit i sec. Det er np for å spille BF:BC2 eller?

 

har et nett på 718 kB/s og spiller uten problemer, bare å kjøre på :)

 

Det er pingen som teller, ikke hastigheten. ALT i dag er raskt nok, men responstiden kan nok variere.

 

Når man blir hevet ut av spillet uten grunn , er det MEGET viktig å ta frem oppgavebehandleren og avslutte spillet der, så man ikke riskirer å starte spillet på nytt og det gamle fremdeles ligger der.

Lenke til kommentar

Kjedelig med alle probleme som har vært i kveld, men ser ut som det fiksa seg (for meg ihvertfall) for et par timer siden.

 

Må bare hyle over hvor bra spillet er MP, rett og slett elsker det. Noen ting jeg kunne tenke meg å fikse men alt i alt ufattelig bra. Ble ekstra bra når jeg fikk på høyttalere og sub'en, TV-lyden ga ikke helt stemninga :whistle:

 

X360 btw.

Lenke til kommentar

Blir kicka av punkbuster etter 20 sekund på alle servere jeg joiner. Har kun skjedd idag. Noen andre som har samme problem?

 

Japp, har samme prob. Har prøvd alt av updates osv, men ingen fix. Driver å laster ned på nytt nå, så får vi se da.

Lenke til kommentar

Servere som ER oppdatert og fungerer med siste PB:

Søk etter disse.

 

Multiplay.co.uk :: Alle servere (Har du problemer prøv Sudden Snow Storm den fungerer i allefall).

[1stSF/SS]Tactical Realism-Euro - 84.16.236.122:10030

BORN 2 BASH

www.Eurogamer.com

 

Har du kjørt pbsetup og oppdatert er det ikke mer du kan gjøre, som sagt det er server side problem med admins som ikke oppdaterer sin PB etter R5 ble lagt ut. Men skal også sies at PB var rimelig korttenkt som utgir oppdatering på en lørdag kveld og det skjer ikke automatisk at server sin pb blir oppdatert og restartet visstnok. ( Hvor mange admins får du ut av senga til å 1) sjekke status og oppdage at det er et problem, 2) oppdatere PB, 3) restarte Server.

på en lørdag kveld/søndag morgen?)

Lenke til kommentar

Det eneste jeg ikke liker med BC2 er det faktum at dmg på MG-3 er oppgitt til å være langt svakere enn for eksempel 249 Saw når virkeligheten burde tilsi noe helt annet. Blant annet fordi MG-3 bruker 7.62 og 249 saw bruker 5.56 om jeg ikke tar helt feil. Tror de fleste som har lagt ned raserende ild med en MG-3 er enig med meg.

 

Ja, dette var pirk i fra min side :)

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...