Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blitt kicka mye av PB i dag for "0 minutes" , har alt oppdatert og i orden , den forbanna møka er mer ugagn enn nytte.

 

Serverne må oppdatere PB og restarte. Nothing we can do.

 

Ja er nok ikke så mye som skjer nå i helga på dette punktet ;) Er kanskje ikke så lurt å joine relativt tomme servere da ;)

Lenke til kommentar

Blitt kicka mye av PB i dag for "0 minutes" , har alt oppdatert og i orden , den forbanna møka er mer ugagn enn nytte.

 

Serverne må oppdatere PB og restarte. Nothing we can do.

 

Ja er nok ikke så mye som skjer nå i helga på dette punktet ;) Er kanskje ikke så lurt å joine relativt tomme servere da ;)

på en annen side betyr det god tid til å spille cod4. mangler 18 hs med m60 og 105 hs med rpd, så har jeg fått alle gullvåpenene uten å booste :D

 

btw har vel sluttet med mw2 nå, trenger ikke det spillet mer. bare et par timer med clanen i uka. hadde avinstallert om det ikke var for det og at jeg har så mye plass på hdd.

Lenke til kommentar

Hm, failed to connect to EA online :huh: Alt gikk jo strålende, så plutselig...

 

Noen som er gode til å styre helikopter? Mitt første, eneste og flaueste øyeblikk med et helikopter gikk ikke så bra for å si det sånn. Skulle gjerne hatt en tom server nå, så jeg fikk øvd litt...

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

Hm, failed to connect to EA online :huh: Alt gikk jo strålende, så plutselig...

 

Noen som er gode til å styre helikopter? Mitt første, eneste og flaueste øyeblikk med et helikopter gikk ikke så bra for å si det sånn. Skulle gjerne hatt en tom server nå, så jeg fikk øvd litt...

 

Så vidt jeg vet har jeg bare sett chopper på Desert mappet, conquest. Er det flere chopper maps?

Lenke til kommentar

Hm, failed to connect to EA online :huh: Alt gikk jo strålende, så plutselig...

 

Noen som er gode til å styre helikopter? Mitt første, eneste og flaueste øyeblikk med et helikopter gikk ikke så bra for å si det sånn. Skulle gjerne hatt en tom server nå, så jeg fikk øvd litt...

 

Så vidt jeg vet har jeg bare sett chopper på Desert mappet, conquest. Er det flere chopper maps?

 

Er vel chopper på Port Valdez også?

Lenke til kommentar

har lagt merke til at det er som regel når du defender(på rush hvertfall), og du har blitt slått tilbake til siste posisjon, at attack helicopter spawner og kan brukes.

Er å se på noen Conquest maps også, som det Desert mappet som nevnt tidligere.

 

bah, sliter sterkt å koble opp til EA serverne :(

 

Eneste helikopter jeg har fått kjøre til nå har vært den black hawk eller hva den nå heter, er ikke så jævlig god på styringen men er ikke helt ræva heller!

Skulle gjerne ha prøvd det attack helikopteret, men er _alltid_ noen som camper og venter på at den skal spawne som tar den før meg :(

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

Og den ene rush "høst"banen. Der defenderne skal forsvare en liten øy på starten.

det er vel port valdez er det ikke? har ikke greid å lære navn på kartene enda :\

Vil tro det der er den banen som starter med isla, husker ikke resten.

Lenke til kommentar

Og den ene rush "høst"banen. Der defenderne skal forsvare en liten øy på starten.

 

EDIT: Banen heter Isla Inocentes. Spiller på den nå :)

 

stemmer det, på Valparaíso så har attackers hele tiden black hawk helikopteret :) fikk tak i det ei gang jeg spilte banen, og da var det en i min squad som hadde miniguneren på den ene siden, jeg fløy bare i ring hele tiden og fikk squad assists, mens han som satt i gunneren fikk sykt mange kills :D

 

men 1 spm. hvordan får man burst på våpen? er det en egen knapp for å forandre fra full auto til burst? eller må du "gjøre det selv"?

Lenke til kommentar

Og den ene rush "høst"banen. Der defenderne skal forsvare en liten øy på starten.

 

EDIT: Banen heter Isla Inocentes. Spiller på den nå :)

 

stemmer det, på Valparaíso så har attackers hele tiden black hawk helikopteret :) fikk tak i det ei gang jeg spilte banen, og da var det en i min squad som hadde miniguneren på den ene siden, jeg fløy bare i ring hele tiden og fikk squad assists, mens han som satt i gunneren fikk sykt mange kills :D

 

men 1 spm. hvordan får man burst på våpen? er det en egen knapp for å forandre fra full auto til burst? eller må du "gjøre det selv"?

 

Det er bare to våpen i spillet som har burst( tre hvis du teller med pistolen) disse er et ak lignende våpen og M16. Bortsett fra disse er det ingen andre våpen som gjør det, eller du kan jo bare skyte et par skudd om gangen, men det er vel egentlig ikke sånn burst du tenker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...