Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller som bare det jeg, men jeg spiller på konsoll og jeg regner med at dere spiller på PC?

 

Er helt vannvittig hvor fett dette spillet er med andre på laget. Jeg er Medic, en annen er Assault og den tredje er Engineer. Engineeren tar ut alt av turrets og tankser som han kan se og også de han ikke kan se ved hjelp av våre Tracer Darts, jeg holder liv i ale tre og Assault fyren tar ut alt av fiender så lenge vi to andre forsyner han med liv og ammo.

 

Rett og slett en fornøyelse å drive med lagarbeid her.

 

Det beste hittil var nå for noen minutter siden hvor jeg ikke kunne bevege meg pga en turret skjøt mot meg kontinuerlig. En Tracer Dart fra meg og en rakett fra Engineeren som var 300 meter unna og jeg var fri til å heale videre. Digg!

Lenke til kommentar

Har spilt i hele kveld, startet rolig med noen øl og et par runder med å se meg rundt på brettene på en tom server og fant meg noen gode ruter å løpe.

 

EA er fullstendig nede for øyeblikket, til og med forumene deres er nede for BC 2. Ingen informasjon om hva som er problemet eller når det kommer opp. Kan være en uanonnsert oppdatering på deres side for å fikse connection problemer som mange plages med (vi kan vel ikke annet enn å håpe).

 

Fikk M16A2 i dag, for en forskjell i å treffe på avstand, men selvsagt skyte på avstand med assault = få fyr i sikte, tapp skyt, sikt, tapp rinse repeat.

 

Lurer på om jeg skal levelle opp medic, eller sniper neste. Sniper frister litt (mest av hevn årsaker.)

 

For de som er nysgjerrige på weapon stats etc forresten kan jeg anbefale: Bad company 2 weapon kits der finner du også XP requirements for alle unlocks.

 

Edit:

Det er bekreftet, nede tiden er grunnet oppdateringer av alle serverne til versjon R5 som skal endelig fikse connection problemer for mange samt gjøre serverne mer stabile (mange som plages med ustabilitet og krasj når det er mer enn 12 spillere på en server) EA Forum official post

 

Åh ja.... i følge en fransk nettside er master serveren til EA nede for oppgradering og update til kl 9 lørdag morgen.

BC2 tilbake kl 9

Endret av guineas
Lenke til kommentar

noen andre som har spillet på pc og konsoll? hva endte dere opp me og spille det på?

 

er så usikker hva jeg skal satse på og spille..

 

konsoll:

 

fordeler (i min mening): mye bedre og spille med spake og på stor tv'en, liksom en bedre sjarm med det.

 

ulemper: grafikk (ja, i fps spill er jeg grafikk hore, ikke ellers), grafikken på konsoll var ganske ræva IMO, merket det godt i MP.

 

 

pc:

 

fordeler: Kjempe bra grafikk, ser nydelig ut, MODs(?)

 

ulemper: var en gang da jeg foretrakk og spille fps på pc'en, nå føler jeg at det er litt "usosialt", iallefall hvis jeg har besøk, og sitter der med headsettet uten at sidemannen hører en dritt, samt mye mindre skjerm.

 

 

Noen andre i samme dilemma som meg? trenger seriøst hjelp ved og bestemme meg hva jeg skal sattse på..

Lenke til kommentar

Da ble det å spise pizza, pils og tv i stedet i kveld. Hadde gledet meg til en kveld med gaming men...

 

Må si det var høyst dårlig planlegging å ta oppdatering fredag kveld etter release. Men var antakelig såpass viktig at de følte det nødvendig.

 

Den gode nyheten er at nå skal problemet med "connection to server has been lost" beskjedene nå skal forsvinne så vi blir ikke droppet uten forvarsel og at selve serverne nå skal være mer stabile. Men syntes det var rart at slikt åpenbart kritiske feil ikke ble rettet under beta.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
We are sending out new servers to our providers called "R5". They will be testing them out and changing over the servers by tomorrow evening. This server contains some fixes for the "Connection to the server has been lost" message that a lot of you will have seen.
Lenke til kommentar

noen andre som har spillet på pc og konsoll? hva endte dere opp me og spille det på?

 

er så usikker hva jeg skal satse på og spille..

 

konsoll:

 

fordeler (i min mening): mye bedre og spille med spake og på stor tv'en, liksom en bedre sjarm med det.

 

ulemper: grafikk (ja, i fps spill er jeg grafikk hore, ikke ellers), grafikken på konsoll var ganske ræva IMO, merket det godt i MP.

 

 

pc:

 

fordeler: Kjempe bra grafikk, ser nydelig ut, MODs(?)

 

ulemper: var en gang da jeg foretrakk og spille fps på pc'en, nå føler jeg at det er litt "usosialt", iallefall hvis jeg har besøk, og sitter der med headsettet uten at sidemannen hører en dritt, samt mye mindre skjerm.

 

 

Noen andre i samme dilemma som meg? trenger seriøst hjelp ved og bestemme meg hva jeg skal sattse på..

Forstår det med lyd delen på pcen, men hadde jeg hatt kompis på besøk hadde jeg heller kjørt annlegg. Og, jeg foretrekker eyeinfinity setup, jeg kjører 3 27" og syntes det er bedre enn 46" på konsoll, men det er meg

Lenke til kommentar

Fikser ting raskt? Disse feilene skulle aldri ha skjedd, og når det først virker for meg og alle eg speler med så slår de av serverene.

 

Feilen er at grådige server providers som har overbooka serverene sine dermed er det kanskje 10 servere på en som burde kanskje ikke hatt mer enn 5 og når da det skjer over hele fjøla går alt tregt dessverre og blir overbelasta. Jeg mener jeg hadde over 150 i ping på en server clanet leier som ligger i London på bf2 har jeg ikke mer enn 60.

 

Men man må jo lure om PC gaming virkelig er nede for telling:

btw: PC currently has more people playing and are in game servers than both the consoles.

 

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/933150-updates-servers-now-soon.html#post13086470

 

Deilig tror nok det bare trengtes litt satsning på en rimelig sterk gruppe som liker spill.

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar

Grafikken merker du sjelden noe på for å være helt ærlig. Har konsoll versjonen er orgasmisk fornøyd. Om du faktisk bruker micen og spiller i squad, renner killsa inn samt som du tar flag fordi de i squaden din spotter fiender...

 

 

Synes også grafikken på konsoll er orgasmiskt! Faen det er noe av det bedre jeg har sett på lenge! Var oppe hos faren min tidligere å så han spille litt på et lite 42" tv og lyd via tv...helt ok opplevelse.

 

Kommer hjem, slår av lyset og min deilige 50" lyser opp og surround annleget drar meg inn i krigen. Det er slik det skal spilles!

Leser endel sier dem ikke synes grafikken er noe spes på konsoll, enten er dem pc nerder eller så sitter dem på ræva tv og null annlegg.

 

Og mange tror også at et tv er et tv....det er jo så jævla feil. Faren min har et dårlig lcd tv og det meste ser rimelig ræva ut. Fargene og innlevelsen på et bra tv er som dag og natt.....

 

Jeg har åpnet spillet ca 10 ganger, og kun en gang har jeg kommet inn, dette begynner å bli litt slitsomt. Det har jo gått en dag og to nå :\

 

 

Skjønte jeg ikke helt? Multiplayer du tenker på? Pc eller konsoll?

Lenke til kommentar

Var det ikke meningen de skulle fixe connection issuene med updated in natt? har fremdeles samme problem at jeg blir kastet ut med melding at connectionen ble lost..

 

 

 

Jeg har nåkk et "har du ditt og datt spørsmål" hehe,

 

noen som har spillet både på x360 og ps3? Er det ufattelig mye aliasing på x360 versionen? synes ps3 versionen har ufatterlig mye jaggies, mye mere enn vanlig, har bfbc1 på 360, og for og være ærlig, så er det mindre jaggies der enn hva det er på 2'ern, men som sagt, kan jo hende at 360'en har bedre anti aliasing. noen som kan bekrefte det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...