Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg? Trenger akutt hjelp. Jeg unlocka medkit til medicen min, men jeg får aldri valgt den ingame. Har noen andre dette problemet?

 

trykk 4 for å velge "kitet"

Ellers se min faq ovenfor kan være du er rank bugget?

 

edit: Om du spiller på PC da, ellers kan ikke jeg hjelpe beklager.

Endret av guineas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan noen hjelpe meg? Trenger akutt hjelp. Jeg unlocka medkit til medicen min, men jeg får aldri valgt den ingame. Har noen andre dette problemet?

 

Sleit litt med gadgets sjøl igår. Fikk ikke bytte scope på sniperrifla.

Men prøv å bytt klasse og våpen mange ganger så medic reseter seg. Så velg medkit igjen på medic å join server.

Funket ihvertfall for meg med sniperscope til slutt <_< ( PC vers.)

 

Spiller foresten på TV2 serverne, morro om det blir no norsk clan man kan joine der :)

Endret av Foofight
Lenke til kommentar

Hallo folkens.

 

dette er en oppfordring til alle som har bad company 2 og en pc, å bli med å spille i kveld. Jeg har kjøpt med meg noen six packer, og håper noen blir med på noen timer med krigføring.

 

Kanskje noen har en VT/teamspeak server, sånn at vi kan snakke alle sammen med hverandre, isteden bare innenfor squaden.

Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg? Trenger akutt hjelp. Jeg unlocka medkit til medicen min, men jeg får aldri valgt den ingame. Har noen andre dette problemet?

Prøv å velg et annet våpen. Det funka for meg.

 

Vi ses ingame, spiller under nicket Raichor som regel på TV2 serverne og helst rush, fått sansen for den typen.

Kan du lage en liten guide til hvordan jeg finner TV2 serverne? (evt. link)

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte på lefdal.com.

 

Sender de e-poster om at de har sendt varer eller? Ikke fått noen. Hmmmm. Belager meg dessverre på at jeg sikkert får spillet på slutten av neste uke... greier de ikke få sendt den i løpet av neste uke blir jeg jævlig skuffet.

 

Ventingen ble ikke akkurat bedre av at jeg tilfeldigvis havnet innom elkjøp i går og så mange utgaver av limited edition der...

Lenke til kommentar

Kan du lage en liten guide til hvordan jeg finner TV2 serverne? (evt. link)

 

For PS3 og Xbox aner jeg ikke.

På PC: Server Browser-> list servere -> på feltet på Høyre side kan du skrive inn feltet søk etter server. Skriv inn: TV2 (merk at du må bruke store bokstaver merkelig nok).

 

Trykk enter/search og da skal du få de opp.

 

Blir med og spiller i kveld jeg, eneste planene jeg har faktisk, har en flaske cognac stående jeg skal kose meg med. (min K/D ratio kommer til å bli verre utover natten).

 

Forhåndsbestilte på lefdal.com.

 

Sender de e-poster om at de har sendt varer eller? Ikke fått noen. Hmmmm. Belager meg dessverre på at jeg sikkert får spillet på slutten av neste uke... greier de ikke få sendt den i løpet av neste uke blir jeg jævlig skuffet.

 

Ventingen ble ikke akkurat bedre av at jeg tilfeldigvis havnet innom elkjøp i går og så mange utgaver av limited edition der...

 

Send mail og si at du avbestiller, kjøp hos elkjøp om de har det der istedet for å vente. Om lefdal sendte det i går så tar det fort 2-3 dager med posten så du har det tidligst på mandag. Går an å sende tilbake og benytte angrefristen om det allerede er blitt sendt.

Lenke til kommentar

Liten btw notis:

Jeg ser en del på nettet ellers som har lurt på hvordan du får C4 som assault. For det må du velge en primary som ikke kan ha granat kaster eller shotgun attachment. Da får du C4 istedet (kjekt med ubegrenset C4 med assault sin resupply).

Våpen du kan bruke istedet er de som blir unlocket med rank, eller thompson fra starten for de med limited edition. (shotguns f.eks kan brukes istedet som primary så får du c4).

Endret av guineas
Lenke til kommentar

For de som sliter med unlocks, husk at dere unlocker (red dot, scopes etc) med poeng spilt i hver classe. Alså, vil du ha red dot på XM8 så må du samle opp poeng ved å spille assault klassen. Det samme er det for engineer, medic og scout. Red dot, scopes og c4 etc vil dukke opp i load out menyen når du kommer inn på en server.

 

Er det noen her som vet hva som skjedde med RUSH HC ALL MAPS serveren til multigamer.no/battlefield.no serveren ? den gikk ned igår, men den har fortsatt ikke kommet opp. :(

Lenke til kommentar

For serverne så er det visst en del som har problemer da serverne i noen tilfeller vil krasje (tilsynelatende tilfeldig) når det er mer enn 12 stykker på serveren. R4 versjonen skulle visstnok ha løst problemet men det kan hende det ikke er løst eller at de ikke har oppdatert.

 

Kan også antakelig være et konfig problem som fører til at enkelte servere krasjer. ( Har ikke sett noe nytt oppdatert om denne saken siden i går annet enn at de jobbet på saken og lette etter problemet).

Endret av guineas
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Noen som har sett nøye på coveret ?

Det står "typiske" PSN og Xbox Live navn over personene og tanksene :D

Hahaha, jeg så det nå! Genialt!

Lenke til kommentar

Gleder meg å spille i kveld utover natta ,folk er mer løsslupne i helga - mer action ;)

I natt var mange servere nede , men jeg og en kompis fant oss en tom TV2 Squad server , der vi trenet litt sammen , plutselig joina det 2 andre og vi hadde herlig 2vs2 krig frem til morgenen.Hadde litt stive fingre når jeg våkna i dag , gammal vettu ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...