Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller er det "fransk motstand" på .FR servere? Synes at vi (meg og en kompis)/jeg steamroller på de franske serverene hver gang jeg spiller der.

 

Det er også de eneste serverene der jeg har støtt på "spesialregler" som at 40mm/M60 er bannet eller at det ikke er lov til å plante C4 eller bruker mortar på M-COMS...er de for feige til å ta i bruk alle spillets aspekter?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

jeg har 6x gull på heavy/nade/CG, på våpen er det nærmeste 3x gull på NS 2000 :D

ang CG så går det mest i skyting av tanks/heli/wookies. seff dreper jeg infanteri med den og, men jeg bruker ikke CG som main, som så sykt mange andre gjør.

DIGGER å snipe wookies med CG, men de fortjener det da :p

 

digger den nye OP tracer dart, egentlig altfor enkelt å skyte ned heli med den nå :| burde vært sånn som før hvor du måtte ha litt skillz for å få den til å treffe

Endret av borbra
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er BCBF2 blitt utrolig kjedelig? Gikk fra å ha det sinnsykt gøy med spillet til å kjede ræva av meg... :cry:

 

 

må jo spille spillet med venner, er da det er morro.. jeg og kellis (keylar her på forumet) har det helt rått når vi har våre gaming nights , sitte på skype og snakke driit og eie folk med sniper / CG ;D priceless

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...