Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

jeg liker svært lite at killcam off regnes som Hardcore.

Hvordan skal folk greie å finne servere hvor man tåler svært lite?

hardcore....

 

NEI!

Fordi nå er HC slik:

REgular - killcam = HC

Regular (av en eller annen grunn kommer jeg innpå servere som er regular, når det står spesifikt at det er HC, det er alstå med killcam).

- spotting - killcam FF off

 

 

 

Blir for mange forskjellige!

Jeg har alltid vært harkår fps er kun for mus og keyboard- tryne.. inntil jegble student og ikke hadde råd til å kjøpe gamer pc.

er nå PS3 retard, og synes det er fantastisk digg å slippe alle hacke-kødde-servere.. cheaters og all den møkka som følger med den beste måten å spille fps online på.

sier bare splitfish FRAGfx til PS3... nesten som å spille pc

Din kommentar har absolutt ingen relevans til det jeg sa.

men takk for innlegget, lol

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en knall runde igår på Squad Rush. Vi var 1 på hvert lag, hehe, og vi hadde skikkelig sniper duell. Eg endte opp som den seirende både som defender og attacker.

Han leava gamet da eg knuste han under min attack runde.

I defend runden, turde ha ikke å angripe og snike seg rundt meg. Han bare prøvde å sitte å snipe fra et hus og litt sånt. Og da eg skulle angripe, så snek eg meg rundt han og tok han 2 ganger med kniven uten å dø. Så fikk satt av bomben mellom spawnsa til han.

Første gang eg prøver et sånt game. Så var litt mindre hektisk en vanlig. Selv om eg foretrekker vanlig HC conquest hehe.

Lenke til kommentar

Jeg blir disconnecta hver gang etter 5 minutter jo. Står at internetttilkoblinga mi er nede(noe som er feil). Har sett andre med det problemet på nettet, men ingen løsninger. Noen som har løst dette, eller opplever det samme?

Høres nesten ut som firewall/router problem... Prøvd å trigge portene til BC2?

Lenke til kommentar

Dette med Onslaught på PC ville jo vært best med et party eller noe å så gå inn på en server. Er allerede sykt irriterende hvis man skal spille SquadDM så er det alltid 1 ledig plass på hvert lag og så får man ikke spille på lag med vennene. Ser for meg at det ville blitt sånn på PC også, men faen heller, er lei av at konsoll får noe PC ikke får.

 

Syns jeg husker at DICE sa "We love the PC community s dedicated servers will be coming to PC"

 

Vell, so long so good..

Endret av Big h3aD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...