Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Hva er egentlig marksman headshot?, alltid lurt på det. Er det headshot på veldig lang avstand?

 

Er en hs fra en visst avstand ja, jo lengre vekk fra en viss grense jo mer ekstra poeng får du for "killen".

Min rekord er en total poeng på 244, alstå 50+10+184.

 

Headshots over 100 meter ingame. Belønnes med +1 poeng i marksmanship bonus pr meter over 100.

 

i.e. ett headshot på 200 meter vil gi deg en score på 50(kill)+10 (headshot)+100(200-100 = marksmanship bonus) = 160

 

Jeg trodde det bare gikk ann med sniper rifler, men tydeligvis med G3 også. Nå var jeg recon også da, så om det går med andre klasser vet jeg ikke.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er overrasket over hvor få som bruker smoke på rush mode.

Det er jo som ekstremt effektivt!

 

I rush slår det meg som mindre effektivt, siden det er sjelden det ikke spammes villt med eksplosiver inn på mcom der uansett. Og da er det det samma om det er smoke der. Men jeg ser poenget ditt.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Funker veldig bra til å komme fram til MCOMen da, gjorde det i går, fikk faktisk sprengt den også.

 

Fungerer upåklagelig til å skjule seg for snipere når du skal over åpne sletter, og når du skal passe på en MCOM-station. Røykelegg rommet og sett deg i et hjørne slik at du så vidt kan se MCOM-stationen. Når de kommer for å plante/defuse er det bare å plukke dem ned i og med at du ser dem før de ser deg B)

 

Jeg bruker OFTE smoke.

Lenke til kommentar

Eller å skyte smoke foran de 18 recon's på eget lag som ikke gjør noe annet enn å campe :p.

 

hahaha, genialt.

 

Det er ikke ofte, men det fungerer noen ganger. Jeg "tvang" laget mitt til angrep på Port valdez slik i går. Som oftest er de derimot for dumme til å ta hintet.But then again, noone ever accused a wookie of being smart.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Smokenades er sjenialt.

Ypperlig til å blokkere innsyn, skjule fremrykking og ikke minst... irritere de dømrade ubrukelige recon-podene som ikke klarer å ta ut fi-snikskyttere.

 

Var en tulling som ba meg om å stoppe å bruke smoke fordi han ikke kunne snipe når jeg gjorde det :D

Ba han selvsagt om å dra dit pepperen gror og komme seg ut av gresskostymet og inn i en skikkelig uniform og bli med å rykke frem.

 

Ellers så har jeg ikke noe i mot recon så lenge de gjør en god jobb og det ikke er for mange av de samt at på rush brett så er de fine å ha i defense.

Lenke til kommentar

Recon er fine å ha ja, men vel å merke de som gjør det rett. Ligge 5 km bak resten av folkene dine å ta ut en og annen kill når man spiller Rush attack er så irriterende. De gidder ikke en gang å spotte heller. Hallo? Sier RECON deg noe?

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...